Mogelijkheden standaard Cooper
- Thegreenery
- Enthousiast
Bericht
Of een 2 liter 16 v er in van een Chrysler Neon. Past zo. FF bij Mopar een andere nokkenas bestellen.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Beter ff sparen en straks je mod centjes in je S en Beek tuning stoppen!!
een waarheid als n koei!Berthil schreef:S aanschaffen.

Beter ff sparen en straks je mod centjes in je S en Beek tuning stoppen!!
- Koen K
- Nieuwsgierig
Bericht
Dan zit je volgens mij nog steeds met het probleem van een zwakke versnellingsbak, voor zoveel powermikkie23 schreef:Zou dat goedkoper zijn dan een 2e hands S blok erin te stoppen? Past toch ook meteen?Thegreenery schreef:Of een 2 liter 16 v er in van een Chrysler Neon. Past zo. FF bij Mopar een andere nokkenas bestellen.

- mikkie23
- Be Mini
Bericht
neem je de bak toch ook mee:P haha ik zeg ook maar watKoen K schreef:Dan zit je volgens mij nog steeds met het probleem van een zwakke versnellingsbak, voor zoveel powermikkie23 schreef:Zou dat goedkoper zijn dan een 2e hands S blok erin te stoppen? Past toch ook meteen?Thegreenery schreef:Of een 2 liter 16 v er in van een Chrysler Neon. Past zo. FF bij Mopar een andere nokkenas bestellen.

- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Een beetje laatdunkend doen over de coopertjes.. zit er wel verschil in het motorblok?
behalve die noodbeademing?
Maar een 2 liter Neon blok biedt natuurlijk wel wat interessante mogelijkheden
als het zou passen (even buiten de bak dan)..
Ook niet goedJorisD schreef:@Wok een SPREEKWOORDELIJK dood paard dan?

Een beetje laatdunkend doen over de coopertjes.. zit er wel verschil in het motorblok?
behalve die noodbeademing?

Maar een 2 liter Neon blok biedt natuurlijk wel wat interessante mogelijkheden
als het zou passen (even buiten de bak dan)..

- JorisD
- Be Mini
Bericht
Niks laatdukends over Coopertjes, heerlijke bakken:-) Geen dode paarden dus en ook geen spreekwoordelijke, maar houd nu eenmaal van metaforen, wellicht andere suggesties?
Wat ik met classicmini's trouwens wel eens heb gezien is het inbouwen van bijvoorbeeld een Hayabusamotor...maar dan ben je ook wel weer uberduur (maar wel heel gaaf) bezig natuurlijk. Wellicht dat zij het een keer met een new mini willen proberen?
http://www.zcars.org.uk/mini/index.htm
Wat ik met classicmini's trouwens wel eens heb gezien is het inbouwen van bijvoorbeeld een Hayabusamotor...maar dan ben je ook wel weer uberduur (maar wel heel gaaf) bezig natuurlijk. Wellicht dat zij het een keer met een new mini willen proberen?
http://www.zcars.org.uk/mini/index.htm
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Cooper = Paard
Cooper S = Sprint paard
One = PonySven schreef:geen paard, maar een pony dan? :mrgeen:
Maar dan wel een hele mooie pony![]()
En dan is de cooper S een paard?
Maar dan krijg je het probleem.... wat moet een One dan worden???
Ik denk eerlijk gezegd dat je met een S meer kunt, qua vermogen tunen
Cooper = Paard
Cooper S = Sprint paard

- JorisD
- Be Mini
Bericht
Het is wel veel meer dan een gat, uit dat gat komt dan ook nog een soort gehuil als je gas geeft, duidelijk een racepaard dat eruit wil..Heb nog nooit op een gewoon paard gereden en daarna op een type 'Sea biscuit" gestapt, maar zo is het verschil een beetje stel ik me zo voor. .. 
Laat ik het dan zo zeggen, IK vind mijn vorige cooper en huidige S vergelijkbaar

Laat ik het dan zo zeggen, IK vind mijn vorige cooper en huidige S vergelijkbaar