Hallo allemaal,
Ik heb nu eibach veren onder m'n mini en het rijdt erg goed, maar ik vind hem niet laag genoeg.
Ben van plan om een verstelbare set te kopen (hoogte en demping), zit zelf te denken aan Koni.
Wat is jullie mening? Ander merk hebben jullie misschien een richtprijs voor verschillende oplossingen?
Als ik een andere set heb, iemand intresse in eibach veren, slechts 1000 km gebruikt. eventueel met montagen.
Groetjes,
Jeroen....
Verlagen
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht
Hallo allemaal,
Ik heb inmiddels een koni sport set aangeschaft. (volledig verstelbaar hoogte/demping)
Hij rijdt nu echt geweldig, niet normaal wat z'n wegligging nu is.
Verder vind ik hem comfortabeler dan de eibach veren.
Hier een foto waarbij hij nog niet op het eind van de verlaging zit, hij kan nog 4 cm lager! Zal snel een pic posten met de S-spokes

Ik heb inmiddels een koni sport set aangeschaft. (volledig verstelbaar hoogte/demping)
Hij rijdt nu echt geweldig, niet normaal wat z'n wegligging nu is.
Verder vind ik hem comfortabeler dan de eibach veren.
Hier een foto waarbij hij nog niet op het eind van de verlaging zit, hij kan nog 4 cm lager! Zal snel een pic posten met de S-spokes

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je gaat toch niet voor me rijden en dan ontiegelijk langzaam schuin over de drempels heen hè
Dan rij ik wel voorop
Staat wel erg mooi zo!! Zoals Berthil al zei LL

Dan rij ik wel voorop

Staat wel erg mooi zo!! Zoals Berthil al zei LL
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht
Drempels zijn inderdaad niet zo leuk meer, heb hem zo laag gelegd om te kijken wat het ging doen. Volgende week schroef ik het geheel een beetje op, met twee krikken is dat zo gebeurt. Verders rijdt hij eigenlijk erg comfortabel!
Wegligging --->
Snel de velgen erop en dan aan de remmen werken!
Wegligging --->

Snel de velgen erop en dan aan de remmen werken!
Onze sponsors