Ik vind rood mooi bij de andere rode accenten passen van een S. Het is maar net wat voor een accenten je je auto mee wilt geven.
iDD
Wat voor kleur moet het zijn?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou GEEL nemen. Het knalt lekker, is weer eens wat anders dan rood, en die kleur staat bekend om de speciale keramische remmen.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan je voor een prikkie laten doen bij een powdercoater o.i.d. of zelf natuurlijk hahahaFunkyRAT schreef:duidelijk! en met een malletje en wat zwarte verf er MINI oid op schilderen voor het sealen! Misschien ga ik de mijne ook maar doen...
p.s. hieronder verwacht ik een reactie van IDD
p.s. 2 verf die rode S ook maar GEEL!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Op strahlung pur dit jaar kwam ik deze tegen:

Hier is het niet goed op te zien, maar het is het Batman Begins logo welk overigens overal op en in de auto terug kwam.

Dit is dezelfde MINI waarvan ik in een ander topic de motorkap had gepost. En welke door een vrouw werd gereden!
iDD

Hier is het niet goed op te zien, maar het is het Batman Begins logo welk overigens overal op en in de auto terug kwam.

Dit is dezelfde MINI waarvan ik in een ander topic de motorkap had gepost. En welke door een vrouw werd gereden!
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op jouw zwarte MINI zal rood wel mooi staan, met open velgen zwart ook wel, wat subtieler. Geel is ook wel heel apart dan (aan mij heb je wat, ik heb bijna alle kleuren gehad)
Voor mijn EB zou ik zwart nemen, staat denk ik mooi bij de open R95's.
Voor mijn EB zou ik zwart nemen, staat denk ik mooi bij de open R95's.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hangt beetje van de kleur van de mini af. Een zwarte of donkere mini kan rood prima hebben, andere kleuren zou ik gewoon zwarte onder zetten.
Geel en zilver voor mij een optie. Rood of zwart dus. Succes met de keuze. Zwaar altijd he het hebben van een mini
. Zeker als je een nieuwe wil uitzoeken oid, best pittige beslissingen.
pffffffff wat is t leven zwaar

Geel en zilver voor mij een optie. Rood of zwart dus. Succes met de keuze. Zwaar altijd he het hebben van een mini

pffffffff wat is t leven zwaar

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb een tijdje geleden een photoshop gemaakt van de mijne met gele remklauwen ... Geeft je toch al een idee ...

Ik vind het wel mooi, met een zwart velgenhart komt het nog mooier uit! Rode klauwen zie je overal, zelfs een honda civic rijdt ermee rond ...
. Zwart vind ik ook wel mooi, sober maar sportief ...

Ik vind het wel mooi, met een zwart velgenhart komt het nog mooier uit! Rode klauwen zie je overal, zelfs een honda civic rijdt ermee rond ...

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goud is wel heel mooi
, maar ik denk dat je ze snel zat bent...
Moeilijk hoor, rood is best standaard, maar Brembo's horen eigenlijk wel rood te zijn.
Van die gele ben ik zelf niet zo'n fan, die zie je niet terug in de rest van de Mini.
Ik weet het echt nog niet.
Maar ook wat Berthil zegt, zwart is wel heel subtiel en zal er ook super strak uit zien.

Moeilijk hoor, rood is best standaard, maar Brembo's horen eigenlijk wel rood te zijn.
Van die gele ben ik zelf niet zo'n fan, die zie je niet terug in de rest van de Mini.

Ik weet het echt nog niet.
Maar ook wat Berthil zegt, zwart is wel heel subtiel en zal er ook super strak uit zien.

Save a tree, eat a beaver

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je het geel doet, wel knal geel dan en inderdaad met een zwart velghart is dat echt ongelofelijk mooi en origineel! Echt zo'n Keramische Remmen idee! 

Onze sponsors