Ik zal vanavond voor de zekerheid nog even op de bon kijken. Kan ook 920 euro zijnWorks set is een goed setje vindt ik zelf, en kost bij timmermans in duitsland 805 euro zonder rvs remleidingen.
Dit is ook een set die bij inruil door de dealer gewaardeerd wordt (meerwaarde)
De remleidingen zou ik ook gelijk vervangen dan, ongeveer 100 euro voor 4 stuks (V+A).
Dit is wel zonder montage natuurlijk!
JCW Braking kit
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
Bericht
- PPCS
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amsterdam
Bericht
T'is meer dat ik mn remmen nu in het eerste gebied niet echt happerig vind. En natuurlijk de "looks"van de set. Ik kan natuurlijk ook ff rood beunen en zo laten. Scheelt natuurlijk ook, maar ik wil graag weten wat deze set met je remmen doet??? Worden ze lekker bijterig en directer. Ze hoeven van mij niet uren rondjes zandvoort te draaien oid. Tís idd wel veel geld voor wat remmetjes.
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Breda
Bericht
Alleen 1 probleem... veel verder dan 'Ich habbe das niet gewürst' of 'Ich spreche keine Deutsch' kom ik niet
We doen ons best.. kunnen we bij wat MINI Clubleden eten de komende paar weken?? dan gaat het wat snellerPPCS schreef:900, das wel een mooi prijsje. En das dan incl montage enz. Tja venlo is idd voor mij al 2 uur rijden. Dus 2,5 naar timmermans. Echter voor 500 euro minder. Is het wel weer n dagje waard. Gauw (verdiend) zeg maar.
Gauw sparen voor het setje dan maar en timmermans contacten. Mijn duits is alleen waardeloos.
@ Fastbunny & marjolijn. Samen setje daar laten monteren. Krijgen we vast korting???
Hopelijk is jullie duits beter dan de mijne
Alleen 1 probleem... veel verder dan 'Ich habbe das niet gewürst' of 'Ich spreche keine Deutsch' kom ik niet

- werner
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Katwijk
Bericht
Daarnaast heb je ook een betere remvertraging door de grotere diameter van de schijf.
Het zijn geen remmen voor op het circuit als je bij elke bocht veel van de remmen vraagt, dan zullen ze je op een gegeven moment ook in de steek laten.
Het grote verschil met de standaard remmen vindt ik dat je een beter gevoel hebt met de remmen, wel inklusief RVS omvlochten remleidingen!PPCS schreef:T'is meer dat ik mn remmen nu in het eerste gebied niet echt happerig vind. En natuurlijk de "looks"van de set. Ik kan natuurlijk ook ff rood beunen en zo laten. Scheelt natuurlijk ook, maar ik wil graag weten wat deze set met je remmen doet??? Worden ze lekker bijterig en directer. Ze hoeven van mij niet uren rondjes zandvoort te draaien oid. Tís idd wel veel geld voor wat remmetjes.
Daarnaast heb je ook een betere remvertraging door de grotere diameter van de schijf.
Het zijn geen remmen voor op het circuit als je bij elke bocht veel van de remmen vraagt, dan zullen ze je op een gegeven moment ook in de steek laten.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er moet iemand weer de eerste zijn.. Dus ik heb de R56 works schijven besteld die geperforeerde
Na afgelopen maandag waren mijn schijven, blokken en remklauwen verbrand
de schijven zijn helemaal blauw en de blokken waren toch al op dus die werden vandaag vernieuwd na navraag voor die R56 works schijven, welke niet past op de R53 (later dus wel) heb ik toch maar de blokken laten monteren.. kom ik later bij Mini Den Haag (waar trouwens een onwijs gave Gele R56 works stond met die Works remmen) toch maar weer gevraagt en zij hebben even iets anders opgezocht.. en wat blijkt! De nummers van de GP komen precies overeen met die van de R56
dus de geventileerde/perforeerde schijven passen wel op de GP!! Wat een gedoe allemaal! Maar goed, gaat alleen icm weer andere remblokken (wel dezelfde, maar ander merk) dus ik heb een setje Works remblokken over met 10km erop! Liefhebbers? A.S. vrijdag ga ik zelf deze remschijven monteren bij Beek + de stickers plakken voor de Autovisie time attack.. dus toch nog een beetje R56 op de GP 
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
- werner
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Katwijk
Bericht
Wat ook een mindere belasting is voor de remmen is een betere remtechniek
(op het cicuit hard en kort remmen ). Belangrijk is dat je ze laat alkoelen, zover mogelijk
Gevolg anders verglaasde remblokken en verbrande schijven
Ze zullen wel iets beter de warmte kunnen afvoeren denk ik !Hans schreef:Het gaat mij niet om te looks.. (oke, een klein beetje dan) maar ik hoop dat iets beter remt icm die andere blokken.. (en niet verbrand) gewoon even proberen
Wat ook een mindere belasting is voor de remmen is een betere remtechniek
Gevolg anders verglaasde remblokken en verbrande schijven
Onze sponsors














