IC's

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

26 okt 2007, 15:15

Hmm.. mijn chassisnr zal wel weer vaak gebruikt gaan worden.. :wink:
icm de krukas pulley is het een goede upgrade, Berthil heeft ergens een test en daarin blijkt idd dat de GP intercooler gewoon het beste werkt!
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

26 okt 2007, 19:35

Ik heb het chassis nummer niet eens nodig ;)

gewoon het bestel nummer doorgebelt ;)


maaaar? GP IC werkt beter dan een ALTA classic IC met diverter etc??

Coen
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Onder de Erasmusbrug
Berichten: 1764
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:42

26 okt 2007, 19:39

coendek schreef:Ik heb het chassis nummer niet eens nodig ;)

gewoon het bestel nummer doorgebelt ;)


maaaar? GP IC werkt beter dan een ALTA classic IC met diverter etc??

Coen
Net wat Hans zegt: In combinatie met de pully update is het voldoende (beste prijs / kwaliteit verhouding).
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
kevinmini
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 aug 2006, 09:15

28 okt 2007, 20:57

Wat kost de GP IC?
minibandit
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kontich
Berichten: 282
Lid geworden op: 17 feb 2006, 22:15

07 nov 2007, 15:00

Hans schreef:Berthil heeft ergens een test en daarin blijkt idd dat de GP intercooler gewoon het beste werkt!
:? hmm...denk dat de GRS hier elders anders ook wel bewezen heeft z'n mannetje te kunnen staan !
Bij Beek waren ze trouwens erg onder de indruk van deze IC en z'n werking :P 8)
Afbeelding
Ferdinand
Be Mini
Be Mini
Locatie: Delft
Berichten: 452
Lid geworden op: 22 aug 2006, 12:19

07 nov 2007, 16:05

ha coendek,

ik heb een watergekoelde intercooler van Dahler. Prachtig ding, werkelijk waar, maar het effect... ik weet het niet, moet ik je eerlijk bekennen. Grote verhalen van 20 extra pk is bij mij niet gehaald. Er zijn hier mini's op het forum die hetzelfde, of meer, vermogen/koppel halen met OEM IC's. Als ik eerlijk ben is het wat zonde van mij geld in mijn situatie. Ik ben nl. geen circuit racer, en juist daar zijn voordelen wel merkbaar; omdat het watercircuit zorgdraagt voor een constante, zo laag mogelijke, temperatuur.

Dus, er is wel een effect, maar voor het dagelijkse gebruik niet zo erg. Mijn advies zou zijn (het is maar een advies), lekker zo laten, zonde van je geld.

groet, ferdinand
Veel rijplezier!
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

12 nov 2007, 10:21

minibandit
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kontich
Berichten: 282
Lid geworden op: 17 feb 2006, 22:15

12 nov 2007, 10:28

very 8) 8) 8) zo'n geblokte IC !!!
is weer eens wat anders...lijken me Alta's toch :?
tenminste als ik tussen de leestekens door probeer te ontcijferen :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13440
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

12 nov 2007, 12:25

minibandit schreef: :? hmm...denk dat de GRS hier elders anders ook wel bewezen heeft z'n mannetje te kunnen staan !
Bij Beek waren ze trouwens erg onder de indruk van deze IC en z'n werking :P 8)
Met GRS is technisch niks mis, alleen is die drie keer zo duur dan de GP IC.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”