Hmm.. mijn chassisnr zal wel weer vaak gebruikt gaan worden..
icm de krukas pulley is het een goede upgrade, Berthil heeft ergens een test en daarin blijkt idd dat de GP intercooler gewoon het beste werkt!
IC's
- Wint
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Onder de Erasmusbrug
Bericht
Net wat Hans zegt: In combinatie met de pully update is het voldoende (beste prijs / kwaliteit verhouding).coendek schreef:Ik heb het chassis nummer niet eens nodig
gewoon het bestel nummer doorgebelt
maaaar? GP IC werkt beter dan een ALTA classic IC met diverter etc??
Coen
Save a tree, eat a beaver
- minibandit
- Mod virus alert!
- Locatie: Kontich
Bericht
Bij Beek waren ze trouwens erg onder de indruk van deze IC en z'n werking
hmm...denk dat de GRS hier elders anders ook wel bewezen heeft z'n mannetje te kunnen staan !Hans schreef:Berthil heeft ergens een test en daarin blijkt idd dat de GP intercooler gewoon het beste werkt!
Bij Beek waren ze trouwens erg onder de indruk van deze IC en z'n werking
- Ferdinand
- Be Mini
- Locatie: Delft
Bericht
ha coendek,
ik heb een watergekoelde intercooler van Dahler. Prachtig ding, werkelijk waar, maar het effect... ik weet het niet, moet ik je eerlijk bekennen. Grote verhalen van 20 extra pk is bij mij niet gehaald. Er zijn hier mini's op het forum die hetzelfde, of meer, vermogen/koppel halen met OEM IC's. Als ik eerlijk ben is het wat zonde van mij geld in mijn situatie. Ik ben nl. geen circuit racer, en juist daar zijn voordelen wel merkbaar; omdat het watercircuit zorgdraagt voor een constante, zo laag mogelijke, temperatuur.
Dus, er is wel een effect, maar voor het dagelijkse gebruik niet zo erg. Mijn advies zou zijn (het is maar een advies), lekker zo laten, zonde van je geld.
groet, ferdinand
ik heb een watergekoelde intercooler van Dahler. Prachtig ding, werkelijk waar, maar het effect... ik weet het niet, moet ik je eerlijk bekennen. Grote verhalen van 20 extra pk is bij mij niet gehaald. Er zijn hier mini's op het forum die hetzelfde, of meer, vermogen/koppel halen met OEM IC's. Als ik eerlijk ben is het wat zonde van mij geld in mijn situatie. Ik ben nl. geen circuit racer, en juist daar zijn voordelen wel merkbaar; omdat het watercircuit zorgdraagt voor een constante, zo laag mogelijke, temperatuur.
Dus, er is wel een effect, maar voor het dagelijkse gebruik niet zo erg. Mijn advies zou zijn (het is maar een advies), lekker zo laten, zonde van je geld.
groet, ferdinand
Veel rijplezier!
- minibandit
- Mod virus alert!
- Locatie: Kontich
Bericht
very zo'n geblokte IC !!!
is weer eens wat anders...lijken me Alta's toch
tenminste als ik tussen de leestekens door probeer te ontcijferen
is weer eens wat anders...lijken me Alta's toch
tenminste als ik tussen de leestekens door probeer te ontcijferen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Met GRS is technisch niks mis, alleen is die drie keer zo duur dan de GP IC.minibandit schreef: hmm...denk dat de GRS hier elders anders ook wel bewezen heeft z'n mannetje te kunnen staan !
Bij Beek waren ze trouwens erg onder de indruk van deze IC en z'n werking
Onze sponsors