dan heb je natuurlijk géén "voor en na" en is het moeilijk te vergelijkenvalentijn schreef:nee hij is helaas nie op de rollerbank geweest.
Was er gigadruk
![]()
ga het wel nog doen!!

in ieder geval succes met je winst aan power

dan heb je natuurlijk géén "voor en na" en is het moeilijk te vergelijkenvalentijn schreef:nee hij is helaas nie op de rollerbank geweest.
Was er gigadruk
![]()
ga het wel nog doen!!
Ik ook hoorAdegeest schreef:Hoi,
Ik snap die hype over die bank niet??? Ik rij altijd op de weg
Na de software ga je meer en sneller pk's produceren doorheen het toerental.pieterdg schreef:Speelt dit allemaal een rol in het vermogen bij lage toeren ook?
Als ik nu met mijn mini one 120 km/u rijdt maakt ie 3500 toeren/m en doet ie dan na de tuning minder toeren bij 120 km/u?
Waarschijnlijk wel maar ik had hier graag wat cijfertjes bij gehad.
Zijn er nog andere bepaald stukken te veranderen waardoor het vermogen bij lage toeren stijgt?
Bij jonkers ga ik waarschijnlijk een cooper s uitlaat kopen voor mijn one zou dit ook een rol gaan spelen bij vermogen en misschien een zwaarder geluidje maken?
Pieter
NOPE TOTAAL NIET !!!pieterdg schreef:Speelt dit allemaal een rol in het vermogen bij lage toeren ook?
Als ik nu met mijn mini one 120 km/u rijdt maakt ie 3500 toeren/m en doet ie dan na de tuning minder toeren bij 120 km/u?
Waarschijnlijk wel maar ik had hier graag wat cijfertjes bij gehad.
Onze sponsors