Ja,pieterdg schreef:En dit werkt echt goed?
Is dit slecht voor de motor?
Is het gemakkelijk uit te voeren?
nee,
en 3 minuten werk

Ja,pieterdg schreef:En dit werkt echt goed?
Is dit slecht voor de motor?
Is het gemakkelijk uit te voeren?
o...ik dacht dat je nog bezig was over de Bluefinpieterdg schreef:Ik denk dat het wel gaat voor een one D.
Download eventjes de user manual van volgende link.
http://www.minipowerprog.com/en/home.html
zoals bij elke tuning...als je dezelfde rijstijl behoud wel !pieterdg schreef:Daalt het verbruik ook met deze tuning?
euhm ...ja ik (zoals je hier al wel ergens kon lezenpieterdg schreef:Is er hier iemand die zo een bluefin heeft?
Is die op meerdere auto's toepasbaar?
ja, ikHans schreef:Is er ook iemand hiermee op de rollenbank geweest of het echt werkt! Geloof er namelijk niet zo in.. Geef mij maar echte tuning!
Opzich is het wel redelijk bescheiden met het opgegeven vermogenswinst, niet zoals MTH toen![]()
En €299,- is ook nog wel te doen.. maarja, mag natuurlijk niet zeggen dat Beek hiervoor een betere oplossing heeft voor €325,-
je kan een punt hebben, maar toch loopt de curve van de Cooper en de One totaal niet gelijk op als je beide resultaten vergelijktKiwi_Kevin schreef:Ja maar mijn punt is dus dat de handelingen die je verricht voor de cooper en one precies hetzelfde zijn. Ik zou de 25 pk verschil van het ontgrenzen dus geen chip-winst willen noemen, die 7 pk dan weer wel. Verklaart ook dezelfde prijs voor beiden.
Ik had btw hetzelfde gedaan
Onze sponsors