ik gok dat hij het hier heeft over trillingen die doorgegeven worden naar "de cockpit"Elmar Nieser schreef:Wat is resonantie?


ik gok dat hij het hier heeft over trillingen die doorgegeven worden naar "de cockpit"Elmar Nieser schreef:Wat is resonantie?
ohh.. ja das mayb wat minder iddminibandit schreef:ik gok dat hij het hier heeft over trillingen die doorgegeven worden naar "de cockpit"Elmar Nieser schreef:Wat is resonantie?![]()
Klopt en dan vooral rond de 1000 RPM. Als je dan met koude motor voor het stoplicht staat te wachten brult dat als een gek in de "cockpit"minibandit schreef:ik gok dat hij het hier heeft over trillingen die doorgegeven worden naar "de cockpit"Elmar Nieser schreef:Wat is resonantie?![]()
Ahem ... kuh kuh ...pieterdg schreef:Ik ga dus op 15 maart een eisenmann laten monteren onder mij one.
Deze kost 660 EUR incl montage bij autotuneheinz.
Indien je meer info wilt moet je maar even contact op nemen met marss die heeft zo'n eisenmann onder een MINI hangen.
Veel succes met je zoektocht
Zo dom vind ik hem niet aangezien ik hier ook al over heb zitten nadenken!Ralph-cooper schreef:Even een heel domme vraag van mijn kant:
Ik heb nu een S-uitlaat maar mocht ik zo'n eisenmann willen, is dat dan een probleem omdat ze die misschien moeten aansluiten op een normale cooper uitlaat ofzo?
Der Abt schreef:Ahem ... kuh kuh ...pieterdg schreef:Ik ga dus op 15 maart een eisenmann laten monteren onder mij one.
Deze kost 660 EUR incl montage bij autotuneheinz.
Indien je meer info wilt moet je maar even contact op nemen met marss die heeft zo'n eisenmann onder een MINI hangen.
Veel succes met je zoektocht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=6325
No probpieterdg schreef:Der Abt schreef:Ahem ... kuh kuh ...pieterdg schreef:Ik ga dus op 15 maart een eisenmann laten monteren onder mij one.
Deze kost 660 EUR incl montage bij autotuneheinz.
Indien je meer info wilt moet je maar even contact op nemen met marss die heeft zo'n eisenmann onder een MINI hangen.
Veel succes met je zoektocht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=6325
SORRY!!!!!!![]()
![]()
Heb me dus eventjes vergist: het is der abt ipv marss.
Klopt, van een One/Cooper is 40mm en een Cooper S is ietsje dikker.Der Abt schreef:Is helemaal niet zo een domme vraag.
Het zou kunnen dat er een verschil is in de diameter van de middenpijp tussen de Cooper en Cooper S uitlaat.
Een ander probleem zou kunnen zijn dat de Eisenmann niet lang genoeg is om tot aan de middenpijp van de Cooper S uitlaat te geraken.
Het is misschien wat laat, maar als ik jou was had ik die Cooper S uitlaat niet gehangen.
Er zijn mensen die dit al gedaan hebben en met een verlies van vermogen zaten.
Hoe lager hoe beter, dus het is zeker een mooie optie.SCORPION .........+3.5psi
STOCK................+2.5psi (' 03 car)
GT TUNING 'RE-ROUTE PIPE' (combined with 'stock' system) ..........+1.75psi ('03 car) (One Ball Mod)
JCW ...................+3.75psi
Miltek..................+1.25psi
via: NAM
Onze sponsors