Voor zo'n bedragen verwacht je ook dat het goed gedaan wordt.
Als ik jouw grafiek zie dan klopt mijn grafiek ook wel.

Hier heb ik ook wel interesse in. Achteraf gezien had ik beter bij Heinz langs kunnen gaan (weet alleen niet waar ze zitten). Je krijgt dan in ieder geval het vermogen wat ze belovenBerthil schreef:Goed gedaan Stan. Ik heb er ook wel drie uur rijden voor over naar MTH of hun partner HiTec (die wat dichterbij zit in Viernheim) om zoiets ook te laten doen. Maar dan wel tegen gereduceerd tarief aangezien tot nu toe MTH zijn vermogensbeloftes niet waar maakt
Ben ik helemaal mee eens.Hieruit weet ik dus 100% zeker dat ik in november 2005 NIET de VT7 versie van JS heb gekregen. Terugvallen naar een oudere versie software door uitlezen is complete onzin, dan moet je toch ook een vermogensachteruitgang bemerken?
Heb van JS ook nog niks gehoord. Ook niet of ik de nieuwste V7 software heb. Hoop binnenkort op antwoord van MTH.We zijn trouwens al weer een week verder maar ik heb nog niets gehoord over het 'MTH Onderzoek'. Ik ben zeer benieuwd en velen met mij denk ik. Het antwoord op Maaij zijn vraag of hij nu werkelijk VT7 heeft. zoals JS eigenlijk zelf al in een eerdere post heeft geschreven, moet ook nog komen.
Eerlijk gezegd het verschil van tijd was me ook al opgevallen maar ikBerthil schreef:
Één ding houd me toch wel bezig aan de grafiek. 1 is aan de getallen te zien na tuning, en twee voor tuning? Hoe kan het dan dat 2 een latere tijd heeft?![]()
En de zwarte hoort bij getallen set 1? Daar staat 215 pk maar de grafiek komt niet zo ver? Of zijn het andere runs op papier dan in de grafiek?.
Derhalve zijn de voorgaande twee berichten (van MTH-Nederland en Berthil) verwijderd.De laatste twee postings zullen worden verwijderd, gezien deze geen toegevoegde waarde geven aan de brede discussie. Het zijn persoonlijke e-mails welke op persoonlijk niveau besproken dienen te worden.
Het topic zal twee dagen op slot worden gezet, donderdagavond 19.00 uur zal deze weer worden heropent, om JS-tuning in de gelegenheid te stellen om het onderzoek voor te zetten en alle belanghebbende op het forum in te kunnen lichten over de uitslag van het onderzoek.
Thanx inmiddels gedaan. Niet aan de email gedachtHans schreef:info@jstuning.nl gewoon een mailtje sturen.. :-)
Uit de onderzoeken van MTH is gebleken dat met jou tuning niets aan de hand
is, en dat de tuning welke voor jou auto gemaakt is er op staat.
Er van uitgaand je hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,