MTH

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2006, 14:10

dat maakt niet uit waar je het laat doen...
Voor zo'n bedragen verwacht je ook dat het goed gedaan wordt.
Als ik jouw grafiek zie dan klopt mijn grafiek ook wel. :D
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

20 feb 2006, 16:45

Goed gedaan Stan. Ik heb er ook wel drie uur rijden voor over naar MTH of hun partner HiTec (die wat dichterbij zit in Viernheim) om zoiets ook te laten doen. Maar dan wel tegen gereduceerd tarief aangezien tot nu toe MTH zijn vermogensbeloftes niet waar maakt.

Één ding houd me toch wel bezig aan de grafiek. 1 is aan de getallen te zien na tuning, en twee voor tuning? Hoe kan het dan dat 2 een latere tijd heeft? :)
En de zwarte hoort bij getallen set 1? Daar staat 215 pk maar de grafiek komt niet zo ver? Of zijn het andere runs op papier dan in de grafiek?

Sinds vandaag weet ik ook 100% zeker dat JS Tuning NIET de Tuner File versie 7 correct op mijn auto heeft gezet bij het monteren van het spruitstuk. Ik heb vandaag namelijk voor het eerst de cruise control gebruikt sinds ik donderdag de juiste VT7 heb gekregen (neem ik maar aan).

Na Digi-Tec alleen reageerde de cruise control direkter dan standaard.
Na MTH File in maart 2005 reageerde de cruise control behoorlijk langzaam.
Na november 2005 bij montage van het spruitstuk geen verandering in het reageren van de cruise control.
Na afgelopen donderdag reageert de cruise control opeens weer heel direkt!

Hieruit weet ik dus 100% zeker dat ik in november 2005 NIET de VT7 versie van JS heb gekregen. Terugvallen naar een oudere versie software door uitlezen is complete onzin, dan moet je toch ook een vermogensachteruitgang bemerken?

We zijn trouwens al weer een week verder maar ik heb nog niets gehoord over het 'MTH Onderzoek'. Ik ben zeer benieuwd en velen met mij denk ik. Het antwoord op Maaij zijn vraag of hij nu werkelijk VT7 heeft. zoals JS eigenlijk zelf al in een eerdere post heeft geschreven, moet ook nog komen.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

20 feb 2006, 19:30

Berthil schreef:Goed gedaan Stan. Ik heb er ook wel drie uur rijden voor over naar MTH of hun partner HiTec (die wat dichterbij zit in Viernheim) om zoiets ook te laten doen. Maar dan wel tegen gereduceerd tarief aangezien tot nu toe MTH zijn vermogensbeloftes niet waar maakt
Hier heb ik ook wel interesse in. Achteraf gezien had ik beter bij Heinz langs kunnen gaan (weet alleen niet waar ze zitten). Je krijgt dan in ieder geval het vermogen wat ze beloven :)
Hieruit weet ik dus 100% zeker dat ik in november 2005 NIET de VT7 versie van JS heb gekregen. Terugvallen naar een oudere versie software door uitlezen is complete onzin, dan moet je toch ook een vermogensachteruitgang bemerken?
Ben ik helemaal mee eens.
JS heeft gezegt dat als je geen special tuner file gebruikt (spruitjes software) er een kans bestaat op motorschade. Weet niet hoe het nu bij jou is, maar zo te zien heb jij niet de juiste file gekregen. Of dit invloed heeft op je motor weet ik niet. Ook heb ik gelezen dat de prestaties drastisch achteruit gaat als je niet de juiste software gebruikt.
We zijn trouwens al weer een week verder maar ik heb nog niets gehoord over het 'MTH Onderzoek'. Ik ben zeer benieuwd en velen met mij denk ik. Het antwoord op Maaij zijn vraag of hij nu werkelijk VT7 heeft. zoals JS eigenlijk zelf al in een eerdere post heeft geschreven, moet ook nog komen.
Heb van JS ook nog niks gehoord. Ook niet of ik de nieuwste V7 software heb. Hoop binnenkort op antwoord van MTH.
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2006, 20:23

ff terugkomend op de resultaten..
zie ik da goed da de parklane iets meer pk heeft ? 118 ?

hebben deze nieuwere soft ofzo ? indien ja, zou deze dan ook op mijn 2005 mcc gaan, en dan ietsje extra hebben ? :wink:

jaja, 3pk is 3pk :D
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 feb 2006, 21:38

Aantal pk's van stock kunnen altijd een paar pk's afwijken.
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2006, 22:11

mja, hoopte da da door nieuwe originele soft zou zijn :lol:
Stan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

21 feb 2006, 07:54

Berthil schreef:
Één ding houd me toch wel bezig aan de grafiek. 1 is aan de getallen te zien na tuning, en twee voor tuning? Hoe kan het dan dat 2 een latere tijd heeft? :)
En de zwarte hoort bij getallen set 1? Daar staat 215 pk maar de grafiek komt niet zo ver? Of zijn het andere runs op papier dan in de grafiek?.
Eerlijk gezegd het verschil van tijd was me ook al opgevallen maar ik
heb er geen antwoord op, al wat ik weet is dat mijn mini voor de aanpassing niet zo brutaal vanaf 4.000 t/m naar de hoge toeren trekt.
en ik tevreden ben van het resultaat.
ik zal toch even navraag doen over het verschil in tijd tussen org. en mod.
Yvon
Wingman
Contacteer:

21 feb 2006, 20:58

De laatste twee postings zullen worden verwijderd, gezien deze geen toegevoegde waarde geven aan de brede discussie. Het zijn persoonlijke e-mails welke op persoonlijk niveau besproken dienen te worden.

Het topic zal twee dagen op slot worden gezet, donderdagavond 19.00 uur zal deze weer worden heropent, om JS-tuning in de gelegenheid te stellen om het onderzoek voor te zetten en alle belanghebbende op het forum in te kunnen lichten over de uitslag van het onderzoek.
Derhalve zijn de voorgaande twee berichten (van MTH-Nederland en Berthil) verwijderd.
Afbeelding

Contacteer:

25 feb 2006, 14:59

Ik heb van JS gehoord dat ik de juiste file heb. Op MINI2.nl kan ik geen pm meer versturen en hier reageren ze ook niet meer. Heb nog een aantal vragen, maar helaas niemand die het kan beantwoorden. Ook MTH (nog) niet :(
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2006, 15:04

info@jstuning.nl gewoon een mailtje sturen.. :-)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

25 feb 2006, 15:17

Hans schreef:info@jstuning.nl gewoon een mailtje sturen.. :-)
Thanx inmiddels gedaan. Niet aan de email gedacht :oops: ;)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2006, 18:17

Of even bellen, met zo'n telefoon weet je wel?
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 feb 2006, 20:11

Heeft iemand al nieuws van het MTH front!!
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 feb 2006, 22:31

2 zielen 1 gedachte. Had eigenlijk donderdag al nieuws verwcht aangezien het topic tot die tijd op slot zat...

Maaij, heb je nu al reaktie van JS?
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 feb 2006, 22:33

JS tuning heeft het volgende laten weten:

Uit de onderzoeken van MTH is gebleken dat met jou tuning niets aan de hand
is, en dat de tuning welke voor jou auto gemaakt is er op staat.

Er van uitgaand je hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,

Zou van Volker (MTH) ook antwoord krijgen, tot op heden nog niet gehad... :evil:
Laatst gewijzigd door LUV2XLR8 op 26 feb 2006, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”