aii nu heb ik weer wat de denken!!

ohh op die fietsFred schreef:Haha, ik heb het niet over de snelheid maar over het comfort... Mijn vorige was een one, en die was best snel vond ik...
Hij ziet er iig erg comfi uit, beter dan dit wordt het niet, of je moet er de dempers en veren van een mini one onder steken, want die hebben geen sportophanging...
Aaahh...ik zal wel niet scherp zijn vanavond. Ik associeer het woord 'hard' direct met snellheid.RobbeDoes schreef:ohh op die fietsFred schreef:Haha, ik heb het niet over de snelheid maar over het comfort... Mijn vorige was een one, en die was best snel vond ik...
Hij ziet er iig erg comfi uit, beter dan dit wordt het niet, of je moet er de dempers en veren van een mini one onder steken, want die hebben geen sportophanging...
Vergeleken met de meeste andere auto's is een R50 Cooper natuurlijk wel veel stugger en voel je elk hobbeltje in het wegdek, ook met 16" wielen. Ik vind dat geweldig aan de MINI (en dat zullen de meesten hier vinden), maar ik geloof direct dat er genoeg mensen zijn die een MINI een oncomfortabele stuiterbak vindenFred schreef:Haha, ik heb het niet over de snelheid maar over het comfort... Mijn vorige was een one, en die was best snel vond ik...
Onze sponsors