Gelijk maar eens informeren bij Klaas, nu ik toch voor de koelers bezig ben?
Of is er al iemand mee bezig?
Ferodo vs Tarox remblokken
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Prima, ik informeer wel even.
Ik weet dat Klaas exclusief importeur van Tarox is, dus ik vermoed dat daar de beste deal op te maken valt (echter een aanname..)
En ik zie Ferodo voorbij komen.
Waar gaat de voorkeur naar uit?
junkyxl
chill-es
dangixxer
Ik weet dat Klaas exclusief importeur van Tarox is, dus ik vermoed dat daar de beste deal op te maken valt (echter een aanname..)
En ik zie Ferodo voorbij komen.
Waar gaat de voorkeur naar uit?
junkyxl
chill-es
dangixxer
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Helder....en zijn er nog meer lui die willen, of blijft het bij jullie drie?
Ik vraag bij Klaas na bij hoeveel set Tarox 114 jullie korting krijgen en als alternatief gelijkwaardige Ferodo blokken...
Als hij hier iets mee kan doen, zal ik een topic in de GB sectie openen, ok?
Ik vraag bij Klaas na bij hoeveel set Tarox 114 jullie korting krijgen en als alternatief gelijkwaardige Ferodo blokken...
Als hij hier iets mee kan doen, zal ik een topic in de GB sectie openen, ok?
- LaurenZio
- Enthousiast
Bericht
Juiste type weet ik zo niet... Moest dat lukken overtrokken in het zwart doe ik zeker mee!
Laurens
Dan doe je mij maar een setje voor de R56 Cooper S remmen voor op een R53 Cooper S.chill-es schreef:Misschien ook een GB toevoegen voor stalen remleidingen?
Juiste type weet ik zo niet... Moest dat lukken overtrokken in het zwart doe ik zeker mee!

Laurens
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Peter, al meer bekend over een potentiële GB voor de remblokken? Zou je daarin eventueel ook de stalen remleidingen mee kunnen nemen?LaurenZio schreef:Dan doe je mij maar een setje voor de R56 Cooper S remmen voor op een R53 Cooper S.chill-es schreef:Misschien ook een GB toevoegen voor stalen remleidingen?
Juiste type weet ik zo niet... Moest dat lukken overtrokken in het zwart doe ik zeker mee!![]()
Laurens
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors