Remmen vervangen
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ik denk dat het verschil hem niet zozeer in de schijfdiameter zit, maar meer in de klauw en het feit dat de duurdere sets 2-delige remschijven hebben.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb ook een 2 delige schijf ;-)
Hangt er nog altijd vanaf ,zoals altijd trouwens, hoeveel geld je ertegenaan wil gooien...
Deze setup heeft ook zen nut en kracht al bewezen.

Hangt er nog altijd vanaf ,zoals altijd trouwens, hoeveel geld je ertegenaan wil gooien...

- GP1331
- Nieuwsgierig
Bericht
Kwaliteit is beter dan kwantiteit bedoel je? Of bedoel je dat de klauw de schijf meer zou vast grijpen, in sé meer oppervlakte afremmen? En bijgevolg zou de 2-delige schijf meer warmte kunnen verdragen en afvoeren?Brightness schreef:Ik denk dat het verschil hem niet zozeer in de schijfdiameter zit, maar meer in de klauw en het feit dat de duurdere sets 2-delige remschijven hebben.
- GP1331
- Nieuwsgierig
Bericht
Heb zo net ff een klein beetje berekend en jouw setup, met de carbotechs zou op 1200euro uitkomen, een set van AP MET 304's zou toch niet zoveel duurder mogen uitkomen? Die van 322x28 was tenslotte "maar" 2150 btw inclusief en gestoken... Maar ik schrijf jouw setup zeker niet afcooperke s schreef:Ik heb ook een 2 delige schijf ;-)

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Kan daar natuurlijk niet veel op zeggen he,jij beslist tenslotte wat er gebeurd met je €'s
Btw ik heb de velgen binnen,alleen de bandjes moeten er dus nog om.
Ik denk dat dit volgende week wel kan dus laat ik je dit weten.

- GP1331
- Nieuwsgierig
Bericht
Super! Laat maar weten wanneer de GP ze mag komen passen^^
Nee, natuurlijk niet, maar objectief gezien zou de prijs toch ok moeten zijn, als je weet dat de klauwen ook ineens vervangen worden?cooperke s schreef:Kan daar natuurlijk niet veel op zeggen he,jij beslist tenslotte wat er gebeurd met je €'s![]()

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
I'll let you know
,Zaterdag gaan de bandjes erop dus eventueel kan je zaterdag komen kijken?
Met het geld dat je spaart kan je nog andere leuke dingen kopen voor de MINI........... of je vriendin,lol...GP1331 schreef:Nee, natuurlijk niet, maar objectief gezien zou de prijs toch ok moeten zijn, als je weet dat de klauwen ook ineens vervangen worden?cooperke s schreef:Kan daar natuurlijk niet veel op zeggen he,jij beslist tenslotte wat er gebeurd met je €'s![]()
Ik denk dat dit volgende week wel kan dus laat ik je dit weten.![]()
I'll let you know

- GP1331
- Nieuwsgierig
Bericht
Laat zaterdag maar weten wanneer de bandjes erop liggen en dan zal ik daarna proberen af te komen, goed?
Dinsdag Stijn nog maar eens lastig vallen over de prijs van de AP's en dan verder beslissen.cooperke s schreef:Met het geld dat je spaart kan je nog andere leuke dingen kopen voor de MINI........... of je vriendin,lol...GP1331 schreef:Nee, natuurlijk niet, maar objectief gezien zou de prijs toch ok moeten zijn, als je weet dat de klauwen ook ineens vervangen worden?cooperke s schreef:Kan daar natuurlijk niet veel op zeggen he,jij beslist tenslotte wat er gebeurd met je €'s![]()
Ik denk dat dit volgende week wel kan dus laat ik je dit weten.![]()
I'll let you know,Zaterdag gaan de bandjes erop dus eventueel kan je zaterdag komen kijken?
Laat zaterdag maar weten wanneer de bandjes erop liggen en dan zal ik daarna proberen af te komen, goed?
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
OKGP1331 schreef:Zal ik morgen bevestigen via sms.cooperke s schreef:Als je zin hebt kan je langskomen rond een uur of 3 of zo?
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
hij heeft alvast de oz's onder de GP staan,hoe het met de remmerij is gesteld weet ik niet.
De laatste plannen waren van die aard ,dat hij toch zou testen om de ap 304mm schijven en klauwen onder de 16" te krijgen.
Heb niks meer gehoord dus ligt momenteel een beetje stil denk ik.
T.

De laatste plannen waren van die aard ,dat hij toch zou testen om de ap 304mm schijven en klauwen onder de 16" te krijgen.
Heb niks meer gehoord dus ligt momenteel een beetje stil denk ik.
T.
- GP1331
- Nieuwsgierig
Bericht
Excuseer voor de slechte opvolging.
Er is inderdaad gekozen voor de 304mm set van ap. Deze is besteld en zou binnen 8 weken geleverd worden.
Er was uiteindelijk ook nog spraken van mov'it, maar dat werd uiteindelijk niks aangezien ze geen klauwen maakten die onder de 16" pasten.
De blokjes en voorste schijven zitten er nu echt door, dus ik hou de GP zoveel mogelijk binnen. Als de nieuwe remmerij er onder zit zal ik verder updaten
Er is inderdaad gekozen voor de 304mm set van ap. Deze is besteld en zou binnen 8 weken geleverd worden.
Er was uiteindelijk ook nog spraken van mov'it, maar dat werd uiteindelijk niks aangezien ze geen klauwen maakten die onder de 16" pasten.
De blokjes en voorste schijven zitten er nu echt door, dus ik hou de GP zoveel mogelijk binnen. Als de nieuwe remmerij er onder zit zal ik verder updaten

Onze sponsors