Heb de ebc schijven. En de ebc yellow stuff blokken.
zelf ben ik hier helemaal verliefd op geworden. Bij normaal rijden remt het als standaard. Is alles warm. Zit je met je voorhoofd op het stuur.
R53 rem upgrade, advies vraagje
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: R53 rem upgrade, advies vraagje
Waar heb je die gehaald? mijn remblokken zijn eerdaags af en ik wil ze wel proberen in het voorjaar. Wel handig als je de Alpen in gaat en een beetje kan remmenBatje schreef:Heb de ebc schijven. En de ebc yellow stuff blokken.
zelf ben ik hier helemaal verliefd op geworden. Bij normaal rijden remt het als standaard. Is alles warm. Zit je met je voorhoofd op het stuur.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: R53 rem upgrade, advies vraagje
Leuk omschreven weer..Batje schreef:Heb de ebc schijven. En de ebc yellow stuff blokken.

Onze sponsors