inderdaad, je zou toch zeggen dat er veel meer uit een works gehaald kan worden.kamiel schreef:Vind zo'n works toch echt een beetje tegen vallen ten op zichte van een standaard S met alta pulley en beek software en al helemaal met een prijsverschil van meer dan 3000euro![]()
![]()
![]()
Sorry smartie
Blijkbaar niet, ik zie wel dat er 10Nm meer koppel uit de works rolt, maar om daar nu 3000euro meer aan uit te gevenStefanCooperS schreef:inderdaad, je zou toch zeggen dat er veel meer uit een works gehaald kan worden.kamiel schreef:Vind zo'n works toch echt een beetje tegen vallen ten op zichte van een standaard S met alta pulley en beek software en al helemaal met een prijsverschil van meer dan 3000euro![]()
![]()
![]()
Sorry smartie
ha kamiel,kamiel schreef:Blijkbaar niet, ik zie wel dat er 10Nm meer koppel uit de works rolt, maar om daar nu 3000euro meer aan uit te gevenStefanCooperS schreef:inderdaad, je zou toch zeggen dat er veel meer uit een works gehaald kan worden.kamiel schreef:Vind zo'n works toch echt een beetje tegen vallen ten op zichte van een standaard S met alta pulley en beek software en al helemaal met een prijsverschil van meer dan 3000euro![]()
![]()
![]()
Sorry smartie![]()
![]()
voor die 3000euro hep je heel veel ander lekker spul voor je mini
Ja, dat kan wel kloppen, maar een works kit kost ronde de 6000euro, inclusief montage, ik vind dat veel geld.Ferdinand schreef:ha kamiel,kamiel schreef:Blijkbaar niet, ik zie wel dat er 10Nm meer koppel uit de works rolt, maar om daar nu 3000euro meer aan uit te gevenStefanCooperS schreef:
inderdaad, je zou toch zeggen dat er veel meer uit een works gehaald kan worden.![]()
![]()
voor die 3000euro hep je heel veel ander lekker spul voor je mini
het leuke van een works is (en een GP) dat deze weer een goed begin is van doortunen (weer verder dan 210 pk). De Works heeft ook een aangepaste cilinderkop en andere bougies, maar zo is er nog meer, alleen weet ik niet wat allemaal. Heb ooit een getunde S gereden, rijd prima!, maar een Works is rauwer, is weer meer racy en klaar voor de volgende stap.
das zeker niet waar...speedy schreef:heeft zeker wel nuwant als je verder schakeld blijft die uiteraard meer toeren maken dus meer vermogen
Das ook niet helemaal waar, als je schakelt heb je toerenterugval, dus schakel je altijd op een hoger toerental dan waar het hoogste vermogen vrij komt, om zo weer met de toerenterugval goed in de powerband uit te komen.minibandit schreef:is dus enkel onnodige belasting en risico voor je motor
verder schakelen zal dus nx meer opleveren dan meer geluid
Bedankt Frankiefrankie schreef:Das ook niet helemaal waar, als je schakelt heb je toerenterugval, dus schakel je altijd op een hoger toerental dan waar het hoogste vermogen vrij komt, om zo weer met de toerenterugval goed in de powerband uit te komen.minibandit schreef:is dus enkel onnodige belasting en risico voor je motor
verder schakelen zal dus nx meer opleveren dan meer geluid
Onze sponsors