Ik heb de Superchips van Lays geprobeerd maar die deden niks, gaven alleen maar kruimels...Der Abt schreef:Lijkt op de Bluefin van Superchips.
Dit werkt wel, maar is enkel voor de benzine's beschikbaar.

Ik heb de Superchips van Lays geprobeerd maar die deden niks, gaven alleen maar kruimels...Der Abt schreef:Lijkt op de Bluefin van Superchips.
Des schreef:Ik heb de Superchips van Lays geprobeerd maar die deden niks, gaven alleen maar kruimels...Der Abt schreef:Lijkt op de Bluefin van Superchips.
Ik wil hierover wel nog iets zeggen, zonder natuurlijk problemen hierover te makenminibandit schreef: is trouwens op 2 verschillende banken geweest, waaronder die van VAB waarvan hier ergens te lezen is dat de fan niet voldoende "rijwind" zou simuleren, met op enkele tienden na toch hetzelfde resultaat !
al eens met "Pringles" getest...?Des schreef:Ik heb de Superchips van Lays geprobeerd maar die deden niks, gaven alleen maar kruimels...Der Abt schreef:Lijkt op de Bluefin van Superchips.
zal aan de smaak gelegen hebben...Der Abt schreef:Bizar, Bluefin werkt dan weer wel en Superchips produceert Bluefin.Des schreef:Ik heb de Superchips van Lays geprobeerd maar die deden niks, gaven alleen maar kruimels...
Vandaar dat bij een tuner gaan soms een betere beslissing is (als je bij een goeie gaat natuurlijk).
Maar van Bluefin hoor ik enkel goede dingen.
Kun je geloven dat ik hierover gelezen heb en het niet eens door hadminibandit schreef:zal aan de smaak gelegen hebben...Der Abt schreef:Bizar, Bluefin werkt dan weer wel en Superchips produceert Bluefin.Des schreef:Ik heb de Superchips van Lays geprobeerd maar die deden niks, gaven alleen maar kruimels...
Vandaar dat bij een tuner gaan soms een betere beslissing is (als je bij een goeie gaat natuurlijk).
Maar van Bluefin hoor ik enkel goede dingen.was het paprika of iets anders...
![]()
Bluefin gebruikt enkel "puur zeezout" vandaar mss![]()
189 pk maar toen waren er al heel wat dingen verandert tov de andere 3 testbanken (luchtfilter, bougies, kabels, intercooler). Dus een vergelijking is niet te makenHans schreef:En hoeveel was het bij Beek dan..? Daar zijn de meeste van hier op geweest dus ook het meest realistisch om met een goed vergelijk te komen met andere Mini's en dan heb ik het niet over de banken.. want een andere bank = een andere dag, omstandigheden..etc.. is altijd anders
Hey Dangixxer.dangixxer schreef:effe aan ABT
Op hoeveel verschillende testbanken heeft de jouwe al gestaan???
Want om dan zomaar te besluiten dat die van de VAB niet realistisch is (omdat iemand dat vertelt die enkel belang heeft bij een zo hoog mogelijk resultaat), is wel heel kort door de bocht vind ik
Ik heb bij Heinz, TBM, VAB en Beek op de bank gestaan
Bij Heinz, TBM en VAB was het in identieke opstelling dus deze resultaten zijn best wel goed te vergelijken (enkel Bastuck)
Heinz 185 pk
TBM 173
VAB 172
Mij lijkt het resultaat van VAB dus toch niet zo verkeerd
Ik zie daar alleen een andere vreemde uitschieter
Maar daar zal wel een uitleg voor bestaan, alleen heb ik nog nooit een duidelijke gehoord.
De bank van Beek is zeker goed.Hans schreef:En hoeveel was het bij Beek dan..? Daar zijn de meeste van hier op geweest dus ook het meest realistisch om met een goed vergelijk te komen met andere Mini's en dan heb ik het niet over de banken.. want een andere bank = een andere dag, omstandigheden..etc.. is altijd anders
viel het resultaat dan echt zo tegen...Der Abt schreef:Ik zal vertellen wat ik zelf gezien heb met mijn eigen ogen.
Ik ga hier niet slecht zitten spreken over eender welke bank of instelling, ik wil dit gewoon eerst nog even zeggen.
Ik geef hier enkel mee wat ik ervaren heb en gezien heb.
Mijn wagen heeft momenteel al op 4 banken gestaan (resultaten geef ik voorlopig nog niet omdat ik aan een projectje bezig ben).
Het is best dat je mijn post in zijn geheel bekijkt hoor minibandit.minibandit schreef: viel het resultaat dan echt zo tegen...??
btw...al wat ik hier vertel...heb ik ook "met mijn eigen ogen gezien" hoor !!!
zonder tegen iemands schenen te hoeven trappen...![]()
Onderzoeken ?minibandit schreef:zoals je zelf zei...gewoon een "voor en na" op dezelfde bank...![]()
en dan zijn al je onderzoeken en berekeningen niet nodig
Onze sponsors