Uitlaat (midden) op een ONE Prijs/Kwaliteit

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1229
Lid geworden op: 18 mar 2007, 21:36

06 mar 2008, 22:25

pieterdg schreef:Gewoon een nemen voor een cooper. (eisenmann)
Probleem is alleen dat de eisenmann voor de cooper de middenpijp wellicht niet haalt, omdat de bochten in een S uitlaat al eerder beginnen. En de S uitlaat is wat dikker....
minibandit
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kontich
Berichten: 282
Lid geworden op: 17 feb 2006, 22:15

07 mar 2008, 00:05

pieterdg schreef:Gewoon een nemen voor een cooper. (eisenmann)
lijkt me logisch...het is toch een Cooper :D
Afbeelding
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1229
Lid geworden op: 18 mar 2007, 21:36

07 mar 2008, 00:15

minibandit schreef:
pieterdg schreef:Gewoon een nemen voor een cooper. (eisenmann)
lijkt me logisch...het is toch een Cooper :D
Maar ik heb dus geen cooper uitlaat, maar een S uitlaat!
En de eisenmann word op je originele uitlaatbuis aangesloten (doorgezaagd)
En de originele uitlaat van een S en van een cooper verschillen nogal!
minibandit
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kontich
Berichten: 282
Lid geworden op: 17 feb 2006, 22:15

07 mar 2008, 00:25

yep ik begrijp je probleem... :(
maar gezien de tegendruk van de S en de Cooper wel degelijk verschillen...
is het mss het moment om op zoek te gaan naar een origineel Cooperpijpje om aan te passen !!
anders ga je met hetzelfde "probleem" zitten en kan je evengoed de S uitlaat laten zitten :wink:
Afbeelding

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”