Daarom lijkt mij dat stukje buis een betere oplossing.Hans schreef:Lekker.. geen katen wat met de apk? succes
Megan spruitstuk
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarom, succes
Ik begrijp het gewoon niet.. maakt dat ding een hoop herrie en komt die nog niet voorruit
Ik heb zelf van alles geprobeerd en kan geen spruit meer zien, er was er maar 1 die werkte en dat was de 4-2-1 van beek en idd die is niet goedkoop maar mijn GP toen ook niet.. ik had wel merkbaar meer vermogen en koppel en loopt heerlijk door zijn toeren, dat ding was gewoon top! Voor al het andere zal ik gewoon de standaard spruit laten zitten die blijft tenminste heel!! (vraag maar aan Berthil
)

Ik begrijp het gewoon niet.. maakt dat ding een hoop herrie en komt die nog niet voorruit

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
nee dat snap ik allemaal prima maar IK ga niet zoveel geld neer leggen voor een spruit... dit spruitje kost 267 euro... is wat anders dat het spruitje.. welliswaar met kat.. van BEEK..
daarom vraag ik om informatie... niet meer en niet minder... want ik geloof dat we het SPRUITSTUK topic al gehad hebben... het gaat nu om DIT spruitstuk en niet om andere....
thanks iig maar ik weet inderdaad dat het spruitje van Beek prima werkt maar vind het gewoon niet 1000euro waard.. daarom vroeg ik me af of dit iets zou KUNNEN zijn...
en als dat wisselen het enige probleem is.. dan zie ik geen probleem... is 1x per jaar
Wat me wel tegenstaat is dat deze meer herrie schijnt te maken dan de SS... die had ik op mijn cooper zitten en dat was al flink...
Cheers
Coen
daarom vraag ik om informatie... niet meer en niet minder... want ik geloof dat we het SPRUITSTUK topic al gehad hebben... het gaat nu om DIT spruitstuk en niet om andere....
thanks iig maar ik weet inderdaad dat het spruitje van Beek prima werkt maar vind het gewoon niet 1000euro waard.. daarom vroeg ik me af of dit iets zou KUNNEN zijn...
en als dat wisselen het enige probleem is.. dan zie ik geen probleem... is 1x per jaar

Wat me wel tegenstaat is dat deze meer herrie schijnt te maken dan de SS... die had ik op mijn cooper zitten en dat was al flink...
Cheers
Coen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zucht, Coen vraagt of die € 269,- prijs/kwaliteit verhouding te overwegen is. Dat de kwaliteit minder is weet hij nu wel en daar is de prijs ook naar.
- miniracer
- 4 op een rij!
Bericht
SS setup maakt meer geluid
SS geeft 1 of 2 pktjes meer
SS geeft wel een aanzienlijk aantal NM's meer
MAAR ik denk dat als je een sportcat of geen cat hangt achter men obx , dat je een NOG marginaler verschil krijgt met de gierboven vermelde cijfers.
als je me niet gelooft dan moet je de dynos maar vergelijken in het beek topic, tussen die ene PEPPER white cooper en de mijne . Zijn beiden bij beek geweest, zelfde tuning, zelfde stukken ongeveer (met uitz. van de sportcat)
wat is het verschil tussen het supersprint spruitje met sportcat en mijn obx spruitje met originele cat ...coendek schreef:nee dat snap ik allemaal prima maar IK ga niet zoveel geld neer leggen voor een spruit... dit spruitje kost 267 euro... is wat anders dat het spruitje.. welliswaar met kat.. van BEEK..
Cheers
Coen
MAAR ik denk dat als je een sportcat of geen cat hangt achter men obx , dat je een NOG marginaler verschil krijgt met de gierboven vermelde cijfers.
als je me niet gelooft dan moet je de dynos maar vergelijken in het beek topic, tussen die ene PEPPER white cooper en de mijne . Zijn beiden bij beek geweest, zelfde tuning, zelfde stukken ongeveer (met uitz. van de sportcat)
- tysie
- Be Mini
Bericht
Bla bla bla bla....... spruitje hier, spruitje daar wat een ophef....
Voor die € 269,- kan je je geen deuk vallen. Coen heeft teveel vrije tijd en is gek op sleutelen dus één keer per jaar
het spuitje eraf is "peanuts".
Gewoon doen en als 'ie bevalt is dat mooi meegnomen

Voor die € 269,- kan je je geen deuk vallen. Coen heeft teveel vrije tijd en is gek op sleutelen dus één keer per jaar
het spuitje eraf is "peanuts".
Gewoon doen en als 'ie bevalt is dat mooi meegnomen

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je hem nou al? Dat draadje gaat alleen maar over het geluid trouwens.. ik zelf zal alleen maar meer vermogen willen dus daarom geloof ik zelf niet in dit spruitje maar idd voor het geld hoef je het niet te laten..
Ben wel benieuwd naar jouw bevindingen, want als die ook beter presteert is het natuurlijk 2x top!
Ben wel benieuwd naar jouw bevindingen, want als die ook beter presteert is het natuurlijk 2x top!

- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
1. Extreem, maar dan ook extreem, veel lawaai
2. DSC lampje lekker branden
3. Geen, ik zeg je, geen spat meer vermogenswinst (is meerdere malen op de bank geweest, heus, met prima objectieve metingen). wel 5 hele Newton meters meer koppel!! jawel.
Ja, een echte aanrader
Ik heb de volledige SS gereden in een r53s, spruit, metalkat, tussenstuk en eisenman einddempers. En wat was het resultaat...? (trommelgeroffel)miniracer schreef:wat is het verschil tussen het supersprint spruitje met sportcat en mijn obx spruitje met originele cat ...coendek schreef:nee dat snap ik allemaal prima maar IK ga niet zoveel geld neer leggen voor een spruit... dit spruitje kost 267 euro... is wat anders dat het spruitje.. welliswaar met kat.. van BEEK..
Cheers
Coen
1. Extreem, maar dan ook extreem, veel lawaai
2. DSC lampje lekker branden
3. Geen, ik zeg je, geen spat meer vermogenswinst (is meerdere malen op de bank geweest, heus, met prima objectieve metingen). wel 5 hele Newton meters meer koppel!! jawel.
Ja, een echte aanrader
Veel rijplezier!
Onze sponsors