MTH

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 nov 2006, 22:42

Het MTH spruitje is nog niet zo slecht , is vandaag gebleken. :wink:
Het is alleen jammer dat de software die er bij zit niet optimaal is!
Dit is denk echt een gemiste kans van MTH, om de te rijk lopende Sjes niet aan te pakken.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 feb 2007, 11:59

Ik dacht ergens gelezen te hebben welke firma het spruitstuk maakt voor MTH,
wie weet dat nog?

Ik heb ook begrepen dat MTH nu ook 200 cell versies verkoopt i.p.v. alleen de 400 cell versie.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 feb 2007, 12:06

Janspeed maakt de MTH spruit.. :wink:
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mar 2007, 15:43

Hans schreef:Janspeed maakt de MTH spruit.. :wink:
Yep, en de milltek spruit wordt ook door janspeed gemaakt :wink:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

01 mar 2007, 17:29

MTH is begonnen met het Milltek spruitstuk, maar bleek niet goed te werken met hun software. Kennelijk heeft Janspeed toen dus een nieuwe versie gemaakt voor MTH.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2007, 18:27

Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

07 mar 2007, 23:01

Heel gemakkelijk. Als ik dat weer lees maak ik me weer boos dat MTH ons, en mij in het bijzonder, hebben beschuldigd van rommelen met bestanden en dat zelfs alleen bij uitlezen bij anderen van hun software hun software zou zijn 'gereset'op de één of andere manier :s

Beter om de oude koeien maar in de sloot te laten. Al heeft MTH op het Duitse forum al twee aankondigingen geschreven dat de software voor de R56 bijna klaar is en het er weer veelbelovend uitziet. Het begint dus weer van voren af aan.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2007, 23:12

En ik heb nog steeds mijn geld niet terug.. ondanks alle beloftes :evil: (Belofte van zowel Hein & MTH duitsland)

hoi hans,

Zo als met jou afgesproken op 14 oktober 2006 heb ik jouw file en de gegevens van paul naar MTH in duitsland gestuurd, in die zelfde week ook telefonisch alles aan ze uitgelegd. en ze hebben mij beloofd alles te controleren en waar nodig aan te passen, Wat betreft het 12% te rijk lopen, heb je dan ook waardes van toen die origineel was, aangezien de GP's altijd veel rijker lopen dan normale JCW's ivm de vergrote kans op detonatie. Dus misschien is het handig om ook de gegevens van je GP in standaard specs te laten testen, dan heb je pas echt vergelijkings materiaal. MTH heeft inmiddels aanpassingen aan de file gedaan en wil deze met een test op hun rollenbank testen. en eventueel aan te passen. Maar aangezien je voor vrijdag al een afspraak hebt bij van Beek waar je meer vertrouwen in hebt zal MTH je niet tegenhouden dit te doen, alleen vervalt dan wel alle aansprakelijkheid en houd echter wel rekening dat er een wereldwijd copyright op de MTH files zit. MTH heeft bij deze via JS Tuning het bedrag dat je betaald heb voor de software voor 75% (261,- euro op rekeningnummer: ........... tnv JCM vd Goes te nootdorp. Creditnota krijg je per post. het restant van 87 euro kan je terugontvangen door je GP door mij weer te laten voorzien van de originele software.
Jammer dat alles zo heeft moeten lopen..... maar dit lijkt ons de beste oplossing

met vriendelijke groet,

Hein Jonkers
JS Tuning

Dit was een mailtje van 1-november 2006, sindsdien niks meer gehoord of gezien :? Oplichters!
Laatst gewijzigd door Hans op 07 mar 2007, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2007, 23:16

Been there, done that.... Inderdaad erg jammer allemaal.

Zoals Berthil al zegt; mischien is het beter om oude koeien in de sloot te laten... Ik kan me er (gelukkig) niet meer over opwinden. Maarja ik krijg danook geen geld meer van ze.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

07 mar 2007, 23:23

Ik zeg H&R veren :roll:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2007, 23:31

Nee dank U :p opzouten met die gozer, ik moet hem echt niet tegen komen..
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

07 mar 2007, 23:47

Berthil schreef:Ik zeg H&R veren :roll:
Wat is er met H&R veren?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 mar 2007, 01:44

Hans snapt hem wel, hij heeft meebetaald aan de veren die de laatste tijd zo in de belangstelling staan.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

07 mei 2007, 10:04

Veel R56 rijders zitten er al op te wachten, maar hun wachten wordt beloond. Lees onderstaand bericht:

Het MTH Team is het na vele uren testen gelukt een tuning kit te ontwikkelen voor de R56 MCS. BMW maakt het steeds moeilijker om de vermogensreserves te vinden, maar MTH kan met trots mededelen dat de MTH test MINI's in de afgelopen maanden vele kilometers met succes hebben afgelegd. Na vele rollenbank testen bleek het gemiddelde vermogen op 235 PK te liggen!!!!!

Meer info en prijzen worden binnenkort bekend gemaakt.

JS Tuning
Klinkt beter dan de 192pk JCW stage 1 kit. Ik ben benieuwd ;)
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 mei 2007, 10:09

Maaij schreef:
Veel R56 rijders zitten er al op te wachten, maar hun wachten wordt beloond. Lees onderstaand bericht:

Het MTH Team is het na vele uren testen gelukt een tuning kit te ontwikkelen voor de R56 MCS. BMW maakt het steeds moeilijker om de vermogensreserves te vinden, maar MTH kan met trots mededelen dat de MTH test MINI's in de afgelopen maanden vele kilometers met succes hebben afgelegd. Na vele rollenbank testen bleek het gemiddelde vermogen op 235 PK te liggen!!!!!

Meer info en prijzen worden binnenkort bekend gemaakt.

JS Tuning
Klinkt beter dan de 192pk JCW stage 1 kit. Ik ben benieuwd ;)
Dacht dat Bethil eens iets gelezen had dat John Cooper Motorsport de R56 voor de MINI Challenge nog niet boven de 200PK kregen zonder hem steeds op te blazen :s
Afbeelding

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”