Was er geen tijd meer voor dan?
De einddemper van maaij is ook anders (supersprint) meer open!
Is hij wel op de bank geweest!
Die uitdraai lijkt wel erg veel op die van maaij

Spruitstuk 830601 643.79iDarkDesign schreef:Kost dat spruitstuk?
Ik heb klaas het gevraagd,was niet nodig.werner schreef:Zelfde file als maaij ? Dus niet op maat gemaakt !
Was er geen tijd meer voor dan?
De einddemper van maaij is ook anders (supersprint) meer open!
Is hij wel op de bank geweest!
Die uitdraai lijkt wel erg veel op die van maaij!
Supersprint Spruit,K&N Typhoon filterkeSid schreef:wat is nu je complete lijst met engine mods?
NeeMaaij schreef:@Boudie: Is je MINI wel op de bank geweest?
Is jouw grafiek.Maaij schreef: Heb je niet toevallig een verkeerde grafiek gepost?
325,- inclusief spruitstuk/kat/montage/software?Boudie schreef:Het Rollerbankverhaal is een prijs technisch verhaal vermoed ik.Ik heb €325,-inc. betaald.
Tja,voor het geld ben ik tevreden.Maar wil toch zelf nog een Meeting(als in meten....hihihi) los betalen en doen.
Alleen Software.werner schreef:325,- inclusief spruitstuk/kat/montage/software?Boudie schreef:Het Rollerbankverhaal is een prijs technisch verhaal vermoed ik.Ik heb €325,-inc. betaald.
Tja,voor het geld ben ik tevreden.Maar wil toch zelf nog een Meeting(als in meten....hihihi) los betalen en doen.
Het is inderdaad dezelfde methode als dat MTH toepast, maar... MTH past per modificatie de file aan, zij hebben veel meer MINI's op de bank gehad dan Beek en daardoor veel meer vergelijkingsmateriaal. Ook geven ze niet zomaar een zelfde file als een andere MINI maar passen je huidige file aan met daarbij de modificaties niet uit het oog te verliezen.Hans schreef:Nee, is precies conform afspraak met Beek!! Voor de eerste Mini's moest de software ontwikkeld voor worden daarna krijg je precies hetzelfde als bv een MTH file.. dus klopt precies.. maakt ook geen Bal uit want elke Mini is precies hetzelfde.. (een paar uitzonderingen dan.. Berthil oa) En een Rollenbankuitslag is €50,- euro extra als je dat wil... wat wil je ook voor €325,- euro.. ga eens naar een willekeurige chiptuner dan ben je €500,- of €600,- euro of soms nog meer kwijt voor zo'n file.. en nu hebben we een file die alleen gebruikt wordt voor en door NewMiniclubbers
Dus Sid krijgt ook dezelfde file als Maaij en Boudie.. geen straf toch?!
De volgende Works met spruitstuk krijgt mijn file van de GP (220pk dus)
De volgende standaard S met spruitstuk krijgt peter's of werners file (205pk)
Er zijn wel allemaal file's ontwikkeld met spruitjes.. dus Beek moet nog een file gaan schrijven zonder spruit..
Heb in beide gereden...en ja je voelt wel wat verschil, maar dat zal komen door de andere versnellingsbak en de aangepaste motorsteunen. Motormanagement software is bij de face lift ook aangepast, maar dit zou na aanpassing van Beek ook het verschil niet meer moeten zijn.....motorblok en aanverwante zaken zijn identiek.Mini Poeper schreef: @ anderen: heb je weleens een pré-facelift One gereden en daarna een facelift One? Dat is een wereld van verschil!
Onze sponsors