Ja die vind ik ook mooi.. Het wordt tijd dat ik weer het circuit opkan.. begin een beetje rare dingen in mijn hoofd te halen.. geloof ik! Iets teveel file's gehad de laatste tijd en dan wordt je de GP een beetje beu
@peter.. trouwens er mag best wel over andere auto's gepraat worden hier op het forum.. Mini is niet heilig.. Vind die TT roadster echt een mooi ding! (maar hij gaat er niet komen) Misschien die IS250 dan.. of BMW 135i 3-deurs.. of een ouwelullenbak mercedes C-klasse die nieuwe dan..
Neeeee.. blijf wel bij mijn GP (voorlopig)
Heb er op Essen in die TT gezeten (de gesloten versie dan) en ik moet zeggen het is echt een bloedmooie bak om te zien. Tevens kan je er ook RS4 stoelen in laten zetten en dat zit echt geweldig....
Ik heb een paar weken geleden gekeken naar de nieuwe TT. Was benieuwd of het al wat meer een 'hardcore' sportauto was geworden. Het viel me tegen. Ik weet dat ik niet objectief ben maar een TT kan niet tegen de prijs/kwaliteit/fun verhouding van de 350Z op.
Zag maandag wel een vrijwel nieuwe A6 rijden met een V10 erin. Dat lijkt me wel kickuh!
Als ik jouw was zou ik een A4 Avant nemen met leer en een paar dikke wielen eronder. Leuke diesel erin en ff langs Beek. Helemaal TOP.
Tja gaat inderdaad wel erg off topic. Afsplitsing maken ofzo?
Tja een hardcore sportwagen kan je beter voor erbij nemen vind ik.. daarom ben ik af en toe een beetje GP moe.. Begrijp me niet verkeerd elke kilometer geniet ik nog in dat ding.. maar soms lijkt het me lekker om comfortabel en met een automaat naar mijn werk te kunnen rijden..