Cilinderkop bewerken wel of niet?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Welke kleppen zitten er nu in?
Ik hoop geen Nimonic kleppen (bijna puur nikkel).
In Duitsland is er een vierde motorblok kapot gegaan doordat een firma deze kleppen heeft gebruikt (in 13 koppen). Ze zijn bestand tegen zeer hoge temperaturen maar breken ook zeer snel af. Bij 'vlinderen' of pingelen kunnen de kleppen afbreken. Dat ziet dan binnen enkele seconden zo uit:




Ik hoop geen Nimonic kleppen (bijna puur nikkel).
In Duitsland is er een vierde motorblok kapot gegaan doordat een firma deze kleppen heeft gebruikt (in 13 koppen). Ze zijn bestand tegen zeer hoge temperaturen maar breken ook zeer snel af. Bij 'vlinderen' of pingelen kunnen de kleppen afbreken. Dat ziet dan binnen enkele seconden zo uit:




- H.Westerveld
- Nieuw Lid
Bericht
De klassieke mini's wel. Daar kunnen de new mini's niet tegenop. De oude hebben een betere beleving dan de BMW-mini's.quattro gmbh schreef: En de beleving is idd top, daar kunnen niet veel auto's tegenop. Misschien een (standaard) M3 ook niet zelfs.
- MaVaEe
- Koeien-teller
- Locatie: Doorn
Bericht
Ja een betere beleving van naast de snelweg stil staan bedoel je...H.Westerveld schreef:De klassieke mini's wel. Daar kunnen de new mini's niet tegenop. De oude hebben een betere beleving dan de BMW-mini's.quattro gmbh schreef: En de beleving is idd top, daar kunnen niet veel auto's tegenop. Misschien een (standaard) M3 ook niet zelfs.

- Olaf
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Etten-Leur
Bericht
MaVaEe schreef:Ja een betere beleving van naast de snelweg stil staan bedoel je...H.Westerveld schreef:De klassieke mini's wel. Daar kunnen de new mini's niet tegenop. De oude hebben een betere beleving dan de BMW-mini's.quattro gmbh schreef: En de beleving is idd top, daar kunnen niet veel auto's tegenop. Misschien een (standaard) M3 ook niet zelfs.


