De knop waar je de verschilende de gebruiksmeters mee kan bedienen (op je richting aanwijzer)moet je ongeveer 5 sec ingedrukt houden! dan zet hij alles weer op 0Jaajke schreef:Ik heb met mijn eerste tank iets meer als 700km gereden. Ik weet het niet meer exact.
Mijn verbruik weet ik niet! Moet ik eens kijken!
Hoe reset je de boordcomputer??
Klopt maar registratie is alleen als je staande gehouden wordt! Dus niet als je door een flitspaal gepakt wordt!kwiebje schreef:het is idd zonde van het geld plus dat je een registratie bij je naam krijgt....
Ik moet het eigenlijk even wat gedetaileerder zeggen. In de Cooper hadden we standaard bij 2500 toeren een hik/inhouding en viel de power enigzins weg. Dan wordt je, om de gang erin te houden, wel gedwongen te schakelen naar een volgende versnelling. Na ontvangst van een MTH-file was die 2500 toeren"grens" geen barriere meer en hadden we dus langer power tot onze beschikking.minikoeper schreef:en schakel nou niet echt op als arjan bij 2500 toeren
Kwiebje heeft inderdaad gelijk! dit had ik ook al ervaren! ik heb er een Works Filterkit opzitten! als het zulk weer is als vorige week krijgt de motor lucht van 35 graden binnen en zoals kwiebje al zei!! hoe kouder de lucht hoe meer vermogen de auto heeft dat verklaart bij turbo motoren een beetje waarom ze er een INTERCOOLER op zetten! Eigenlijk geld dit vermogensverlies voor elke auto maar de turbo en compressor motoren hebben er net weer iets meer last van! daarin tegen is het met warm weer lekker bochten gooien want dan plakt hij echt vast aan de weg, bij koud weer is hij eerder van plan een beetje te gaan schuivenkwiebje schreef:Ik heb niet gezegd dat het alleen met een S leuk is met dit weer te rijden, maar ik merk gewoon wanneer het 30 graden is dat de auto minder snel oppakt bij het gaspendaal dan wanneer het 10 graden is. En dat is ook niet zo verwonderlijk. Lucht is met warm weer veel groter, en daardoor kan de compressor minder luchtcomprimeren, dus minder snelheid in de motor. En dat is met 10 graden beter te doen. De one en de cooper hebben hier geen last van de S wel.
Onze sponsors