wat wel zo is is dat jouw grafiek kwa koppel eerder piekt, maar daarna veel sneller daalt. ik heb bij 6000 toeren ruim 10nm meer...
nogmaals, ben super tevreden

getest met de kap open berthil (alle 3 de runs), en nog 31 graden inlaattemperatuur.Berthil schreef:Waarom was de inlaat luchttemperatuur wat hoog?
Met de kap open of dicht getest?
Volgens mij kijk je dan verkeerd. Bij 6000 toeren hebben we ongeveer evenveel koppelSid schreef:klotp maaij, supersprint geeft stuk meer koppel.
wat wel zo is is dat jouw grafiek kwa koppel eerder piekt, maar daarna veel sneller daalt. ik heb bij 6000 toeren ruim 10nm meer...
nogmaals, ben super tevreden
Klopt daarom is de Pipercross Viper best wel een goed filterSid schreef:getest met de kap open berthil (alle 3 de runs), en nog 31 graden inlaattemperatuur.
dit komt omdat het open BMC filter direct de warme lucht die net door de radiateur is gegaan opzuigt...
maaij zn filter doet dit niet.
ik zie het het, idd mijn foutMaaij schreef:Volgens mij kijk je dan verkeerd. Bij 6000 toeren hebben we ongeveer evenveel koppel
Blijft een erg mooi resultaat. Veel valt er niet meer uit te halen. Of je moet er veel $$$ voor over hebben![]()
Denk dat je zeker een mooi deal hebt kunnen makenSid schreef:ik zie het het, idd mijn fout
zou inderdaad ruim 1500 euro nu kwijt zijn voor het verschil tussen die van jou en die van mij...
vind dat beetje teveel geld
Onze sponsors