morgen gelijk maar ff bellen, ik voel me zo snel een zeurpiet dan. Maar lijkt me toch niet helemaal kloppen als ik die verhalen zo lees.Hans schreef:Ik zeg bellen!!!
Chip tuning One
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Misschien zijn me verwachtingen wel te hoog
maar ik heb bijvoorbeeld 2 testen gedaan voor en na..
ik ging van 0-100 in 12 seconden, dit is nog steeds 12
mijn top was 176 en die is nu precies hetzelfde (zelfs iets lager dit keer maar misschien heeft dat met de windrichting te maken)

ik ging van 0-100 in 12 seconden, dit is nog steeds 12
mijn top was 176 en die is nu precies hetzelfde (zelfs iets lager dit keer maar misschien heeft dat met de windrichting te maken)
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
verwachtingen
ha elmar,
wanneer er helemaal geen verschil is, is dat natuurlijk niet goed. Dan heeft de chiptuning geen zin gehad, dus ik zou het wel even vragen. Maar verwacht geen wereldschokkende veranderingen. Ik heb ooit een originele mcs gehad (163pk) en die reed op de teller 223km/u, ik heb nu een mcs works/dahler (230pk) en die rijdt op de teller 242km/u. Dat is 67pk(!) verschil en de auto accelereert alleen tienden van seconden sneller en het verschil is maar op de top 20 km/u.
Zo zie je maar.
groet, ferdinand
wanneer er helemaal geen verschil is, is dat natuurlijk niet goed. Dan heeft de chiptuning geen zin gehad, dus ik zou het wel even vragen. Maar verwacht geen wereldschokkende veranderingen. Ik heb ooit een originele mcs gehad (163pk) en die reed op de teller 223km/u, ik heb nu een mcs works/dahler (230pk) en die rijdt op de teller 242km/u. Dat is 67pk(!) verschil en de auto accelereert alleen tienden van seconden sneller en het verschil is maar op de top 20 km/u.
Zo zie je maar.
groet, ferdinand
Veel rijplezier!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb even gebelt en vrijdag gaan ze even kijken of het allemaal is goed gegaan. Ik hoop dat ze iets ontdekken
En anders trek ik gewoon de conclusie dat ik te hoge verwachtingen had...
Ik had gewoon verwacht onder de 4200 RPM wel een verschil te merken in trek kracht. Dit is niet het geval, ik voel precies bij 4200 RPM wel een kleine boost die hij niet had. Maar ook deze valt gelijk weer weg
Top is ook niet verbeterd

Ik had gewoon verwacht onder de 4200 RPM wel een verschil te merken in trek kracht. Dit is niet het geval, ik voel precies bij 4200 RPM wel een kleine boost die hij niet had. Maar ook deze valt gelijk weer weg

- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Kom net terug van Beek, en gelukkig bleek er inderdaad iets mis te zijn. Hij had het over 1 of ander onderdeeltje wat ze niet hadden aangepast.
Moet zeggen dat ik nu zeker tevreden ben. Hij trek heerlijk geleidelijk aan op. Voorheen ging het met stotteringen en veel minder trekkracht. Na de 4000 RPM gaat ie echt lekker los en trekt ie lekker snel weg
Ook op de snelweg heerlijk beetje extra vermogen waardoor het allemaal een stuk lekkerder snelweg rijden wordt. Top heb ik nog niet kunnen testen maar zal zeker rond de 200 uitkomen.
Ben blij dat ik toch even heb gebeld, voor het zelfde geld had ik de rest van me ‘leven’ in een mindere MINI gereden. (Nog een leuke DVD mee gekregen met een gruwelijke Nurburgring ronde erop)
Moet zeggen dat ik nu zeker tevreden ben. Hij trek heerlijk geleidelijk aan op. Voorheen ging het met stotteringen en veel minder trekkracht. Na de 4000 RPM gaat ie echt lekker los en trekt ie lekker snel weg

Ben blij dat ik toch even heb gebeld, voor het zelfde geld had ik de rest van me ‘leven’ in een mindere MINI gereden. (Nog een leuke DVD mee gekregen met een gruwelijke Nurburgring ronde erop)
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
vind dat beek het wel elke keer netjes oplost! mijn ouders vinden vermogen niet belangrijk en daarom zie ik het chippen van ons beest ook somber in maar mocht het ooit moeten gebeuren dan gaan we zeker naar beek!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
240? het leven begint bij 250! toch berthil?
(zegt iemand die af en toe een coopertje mee mag
)

(zegt iemand die af en toe een coopertje mee mag

)
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Niet te geloven maar het (naar mijn mening) fabeltje over dat je auto er nog zuiniger van zou worden, blijkt nog waar te zijn ook. Ik reset bij elke tankbeurt mijn teller. En ik haalde nooit meer dan 510 km. Nu heb ik al 2 tanken opgereden tot 600
Ik begrijp niet waarom MINI die dingen niet standaard onbegrensd

Onze sponsors