Hans krijgt volgens mij mijn vorige AP remklauwen
JCW Braking kit
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het gaat me meer om de prestaties. Totdat ik de foto's van onze schotse vriend zag.... Toen heb ik toch maar besloten om ze rood te spuiten.

MJAMMIE (behalve de chrome luchthapper dan...)
Tja, ik denk dat die er toch weer afvallen als de hoge drukspuit er één keer langs gaat.Hans schreef:Works logo erop plakken klaar!
Het gaat me meer om de prestaties. Totdat ik de foto's van onze schotse vriend zag.... Toen heb ik toch maar besloten om ze rood te spuiten.

MJAMMIE (behalve de chrome luchthapper dan...)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- sandwich75
- One wheel wonder

Bericht
Rond de €1.150 incl btw excl montage aldus de dealerd.
Kit bestaat de uit de nieuwe grotere klauw, drilled schijven en remblokken. Echter de kit is alleen voor de voorkant.
Kit bestaat de uit de nieuwe grotere klauw, drilled schijven en remblokken. Echter de kit is alleen voor de voorkant.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Als je bijvoorbeeld de BBK neemt van Brembo zitten daar de Ferodo DS2000 blokken in de klauwen. Je doet er dus goed aan deze te (laten) verwisselen door de DS2500.
Schijven met gaten zijn niet altijd beter. Zo rijdt ik liever met standaard schijven rond dan met drilled schijven van EBC.
Neem geboorde schijven dus altijd van een goed merk. Weet niet waar de WORKS van af komen, zullen niet zo snel troep gebruiken maar de prijs is niet hoog te noemen... Voor kwaliteit betaal je.
Ik zou eerder voor AP, Brembo, Tarox of Movit gaan.
Is eigenlijk heel normaal. En wat voor 'n blokken zijn dat? De remblokken doen immers het werk.sandwich75 schreef:Rond de €1.150 incl btw excl montage aldus de dealerd.
Als je bijvoorbeeld de BBK neemt van Brembo zitten daar de Ferodo DS2000 blokken in de klauwen. Je doet er dus goed aan deze te (laten) verwisselen door de DS2500.
Schijven met gaten zijn niet altijd beter. Zo rijdt ik liever met standaard schijven rond dan met drilled schijven van EBC.
Neem geboorde schijven dus altijd van een goed merk. Weet niet waar de WORKS van af komen, zullen niet zo snel troep gebruiken maar de prijs is niet hoog te noemen... Voor kwaliteit betaal je.
Ik zou eerder voor AP, Brembo, Tarox of Movit gaan.
- Xefke
- Be Mini

Bericht
Iemand die de R56 S remmen op een R53 geplaatst heeft? Is dit de moeite om te doen?
Wat kost een setje R56 S schijven? (Is het prijsverschil groot tov een andere remmenset)
En wat met al die wetgeving hier in belgië... geraakt een andere set remmen gekeurd of zal het omwisselen worden?
Groeten
Wat kost een setje R56 S schijven? (Is het prijsverschil groot tov een andere remmenset)
En wat met al die wetgeving hier in belgië... geraakt een andere set remmen gekeurd of zal het omwisselen worden?
Groeten

- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Alleen de remleidingaansuiting van de remklauw is anders.StefanCS schreef:Ik heb een setje R56 S remmen op de kop getikt. Komen begin augustus op de auto. Ben benieuwd, het zou 1 op 1 moeten passen, maar ik laat het lekker bij Beek doen samen met mijn COI en veerpootbrug.
Onze sponsors