een laatste "off topickje"Der Abt schreef:
De resultaten liggen inderdaad dicht bij elkaar.
Dit heb ik ook meerdere keren herhaald hé![]()
Voor zover ik weet draaien nu meer dan 20 wagens waarvan ik de curves gezien heb, het laagste resultaat bij de VAB.
Als je daar dan nog eens enkele Miniacs leden hun resultaten (waaronder dat van jou) bijtelt, dan zit je al aan een behoorlijk aantal wagens die allemaal hun laagste resultaat bij de VAB draaiden, dus ik vind dit niet zomaar uit![]()
Eerst en vooral moet ik zeggen dat het altijd een plezier is om je topics te lezen. Je hebt je persoonlijke mening en dat respecteer ik zeker!
Maar tenslotte zou ik je toch aanraden om toch nog wel een paar overwegingen in heel het verhaal te overdenken.
ipv altijd te zeggen dat de VAB bank te laag meet zou het ook wel een keertje kunnen dat de tuners je een mooier verhaal voorschotelen dan de realiteit. Toen we met een 10 tal Miniacers naar de VAB gingen haalden de standaard wagens allemaal op een fractie van een pk hun fabriekswaarden. En was het nu net toevallig dat een Heinzer het niet haalt....? Die tovert uit elke One tussen de 125 en 130 pk met wat soft en een luchtfilter.... Astronomische waarden en volgens mij niet realistisch als je het mij vraagt. Kijk maar eens rond hier en was het niet Maaij die ook zo'n waarde bereikte maar die had wel heel wat meer hardware moeten aanpassen....
En weet ook dat het voor VAB niks uitmaakt dat jij nu 120, 130 of 150 pk haalt. Zij verkopen niks dus zij hebben er echt geen enkel belang bij.... Is dit bij een tuner ook het geval??????????????? En dan verwondert het mij niet dat die mannen juist een bank als die van VAB afbreken!
Een beetje critisch zijn tov een gladde verkoper is nooit slecht!