Ik wil meer sound uit mijn JCW uitlaat!!
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht

Tevens hoezo voorkeur voor een 4-2-1 systeem? Beide hebben hun voor en nadelen denk ik zo
Nee, echter op de website zit hier een prijskaartje van 1500 euro aan.. en staat geluid zelfde blijft, ik wil juist meer geluidHans schreef:Heb je Beek al gemaild over hun spruit? Dat is tenminste een 4-2-1

Tevens hoezo voorkeur voor een 4-2-1 systeem? Beide hebben hun voor en nadelen denk ik zo
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Meer koppel en ik kan je vertellen.. het geluid blijft echt niet hetzelfde
Hij zat onder GP1630 een heerlijk geluid was het.. zie mijn youtube filmpje pagina terug samen met Wint gemaakt, vanuit de kofferbak gefilmd
En je heb 12pk erbij, als je Klaas een mailtje stuurt hierover krijg je hem wel mee voor €1000,- denk ik (beloof niks)

Hij zat onder GP1630 een heerlijk geluid was het.. zie mijn youtube filmpje pagina terug samen met Wint gemaakt, vanuit de kofferbak gefilmd

En je heb 12pk erbij, als je Klaas een mailtje stuurt hierover krijg je hem wel mee voor €1000,- denk ik (beloof niks)
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Updatetje hier,
Spruitstuk inmiddels binnen dus, reden dat ik toch voor deze ben gegaan is prijskaartje! Zal vast niet even top zijn als die van Beek, maar is ook een stuk goedkoper dus. Wel afneembaar kat. Heb ook een de-cat pijp kan ik wisselen voor een rechte pijp. En als de kat ooit overlijd hoef enkel de kat te vervangen en niet de hele spruitstuk. Die van Milltek was helaas 1 geheel.
Valt me wel op dat de spruitstuk van Beek wel stuk groter/langer is?
Reacties van wat ik heb kunnen vinden en lezen waren allemaal positief. Hoe dan ook beter dan de standaard die er nu op zit
. Verwacht wel wat PK winst en vooral veel meer geluid

Laat meer weten zodra ie er op zit.
Spruitstuk inmiddels binnen dus, reden dat ik toch voor deze ben gegaan is prijskaartje! Zal vast niet even top zijn als die van Beek, maar is ook een stuk goedkoper dus. Wel afneembaar kat. Heb ook een de-cat pijp kan ik wisselen voor een rechte pijp. En als de kat ooit overlijd hoef enkel de kat te vervangen en niet de hele spruitstuk. Die van Milltek was helaas 1 geheel.
Valt me wel op dat de spruitstuk van Beek wel stuk groter/langer is?

Reacties van wat ik heb kunnen vinden en lezen waren allemaal positief. Hoe dan ook beter dan de standaard die er nu op zit

Laat meer weten zodra ie er op zit.
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb jij je Kat. er nu wel of niet onder zitten? Klaas gaf aan dat met een de-cat pijp de motor wellicht in noodloop zou treden.
Paste perfect. Geluid is echt geweldig. Binnenkort even op de bank, alleen jammergenoeg heb ik geen pre-mod cijfers. Maar we gaan gewoon uit van 200-210PK's pre-mods (facelift Works).Berthil schreef:Dat komt omdat die van Beek een 4-2-1 pijp is en de hier afgebeelde een 4-1 pijp.denizg schreef:Valt me wel op dat de spruitstuk van Beek wel stuk groter/langer is?
Ik ben benieuwd wat het gaat doen op je Mini.
Heb jij je Kat. er nu wel of niet onder zitten? Klaas gaf aan dat met een de-cat pijp de motor wellicht in noodloop zou treden.
Onze sponsors