Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stage 2 blijft gewoon bestaan, alleen kan je met een spruitstuk en software bijna hetzelfde vermogen halen.. ik denk dat je met pulley en software eigenlijk nog meer vermogen heb
(trouwens het Beek spruitje is een stuk stiller daarom voor mij ook een reden om deze te nemen en de extra vermogenswinst is mooi meegenomen)

- Geert-Jan
- Mod virus alert!
Bericht
Nou ik heb eiindelijk de knoop doorgehakt. Vrijdag de 13e (ik neem dus garantie
) is het zover
Bij mij gaat dan de stage 2 kit op de MINI. Ik hoop alleen wel dat ie op de bank komt
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten of wat ik er eigenlijk toch wel bij moet doen?

Bij mij gaat dan de stage 2 kit op de MINI. Ik hoop alleen wel dat ie op de bank komt

Zijn er nog dingen waar ik op moet letten of wat ik er eigenlijk toch wel bij moet doen?
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Ik ben ook van plan om zeer binnekort voor stage 2 (15%pulley en software op maat) te gaan, vandaar mijn intresse in het resultaat op jou mini.
Ben zeer benieuwd naar het resultaat, is jou MCS voledig standaard? of heb je al motorische zaken aangepakt/Geert-Jan schreef:Nou ik heb eiindelijk de knoop doorgehakt. Vrijdag de 13e (ik neem dus garantie) is het zover
![]()
Ik ben ook van plan om zeer binnekort voor stage 2 (15%pulley en software op maat) te gaan, vandaar mijn intresse in het resultaat op jou mini.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Das goed nieuws 
Misschien een paneelfilter of zelfs een open lucht filter zodat de motor wat lekkerder ademt. Een paneelfilter zal niet meer lawaai geven. Met een open luchtfilter ga je de compressor lekker horen, helemaal als je gaten boort naar de ventilatieruimte onder het raam.

Misschien een paneelfilter of zelfs een open lucht filter zodat de motor wat lekkerder ademt. Een paneelfilter zal niet meer lawaai geven. Met een open luchtfilter ga je de compressor lekker horen, helemaal als je gaten boort naar de ventilatieruimte onder het raam.
- kamiel
- Be Mini
Bericht
ok, en ga je het bij beek laten doen?
ik heb met mijn MCS nog een paar zaken wat ik eerst moet oplossen, zoals een kapot wiellager en iets met de drukgroep van de koppeling, dit word morgen gemaakt en moet ik een weekje zonder mijn mini doen, maar als ik hem terug heb, ga ik gelijk een afspraak maken bij beek voor stage II

ik heb met mijn MCS nog een paar zaken wat ik eerst moet oplossen, zoals een kapot wiellager en iets met de drukgroep van de koppeling, dit word morgen gemaakt en moet ik een weekje zonder mijn mini doen, maar als ik hem terug heb, ga ik gelijk een afspraak maken bij beek voor stage II

- kamiel
- Be Mini
Bericht
een paneel filter van K&N heb ik van middag besteld bij www.carpartsprovider.com of http://www.carpartsprovider.com/compone ... Itemid,26/
Met het oog op de tuning die ik ga laten doen zal dit ook wel een beetje helpen.
Met het oog op de tuning die ik ga laten doen zal dit ook wel een beetje helpen.

- kamiel
- Be Mini
Bericht
Ik heb in al mijn motoren altijd K&N gahad en ben er bijzonder tevreden over, in mijn vorige auto een 206 gti, zat ook een K&N, dat beviel prima, ik merkte dat de motor iets gretiger werd en ik had het idee dat hij iets minder benzine verbruikte.
Je heb veel merken luchtfilters en volgens mij is het allemaal prima spul.
Je heb veel merken luchtfilters en volgens mij is het allemaal prima spul.
- Geert-Jan
- Mod virus alert!
Bericht

Als het filter nog in goede staat is is ie bij deze verkocht.
Jij bent er zondag heBerthil schreef:Ik heb toevallig nog een Green paneelfilter liggen.![]()
Voor 30 euro mag hij weg (kostte 80 euro).

Als het filter nog in goede staat is is ie bij deze verkocht.
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Haa ik wil de mijne ook voor de zomer naar Beek hebben voor een stage 2 ik ben dus heel erg benieuwd! begreep wel van beek dat een ander luchtfilter voor de CooperS geen zin heeft bij een stage2.... dat hij graag wilde verkopen maar ik er niks van moest verwachten.....

- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb zelf met m'n Cooper last bij koude motor + koud weer dat hij bij 't wegrijden maar raar op 't gas reageert, niet soepel maar echt aan/uit reacties die soms gepaard gaan met schudden. Beetje overdreven maar het is zeer zeker merkbaar.
Worden dat soort zaken ook verholpen door Beek software?
Worden dat soort zaken ook verholpen door Beek software?
Onze sponsors