Het perfecte spruitstuk..
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
zou ik inderdaad even moeten kijken, maar voor mijn gevoel is de lengte van de spruit met kat erachter een heel stuk langer dan het origineel, zo op de foto's te zien. zit je dan al gelijk aan een andere middenpijp+demper of kan daar wat aan gedaan worden?
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
ja dat zou natuurlijk ook kunnen. nou ja moeten we maar even kijken de mini staat op het moment toch niet voor de deur dus dat word nog even afwachten.
- Wint
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Onder de Erasmusbrug
Bericht
Ik weet namelijk nog heeeel goed dat ik op de bank bij Beek 186 peekaatjes had!!
dat zijn er dus 23(!!!!) extra!
Met alleen een John Cooper Motorsport pijp!(= nog veel goedkoper ook!)
Ja mooi verhaal Hans, maar is die S ook zonder Beek spruitje op de bank geweest?Hans schreef: Ik heb het Beek spruitje ook nog niet.. wacht ook op de Groupsbuy!
maar de MTH en Supersprint spruit leveren niet echt veel meer vermogen.. die vermogenswinst kwam echt uit de software, wel iets meer koppel! en de Beek spruit levert wel meer vermogen 12pk zelfs, getest op een standaard Cooper-S!
Ik weet namelijk nog heeeel goed dat ik op de bank bij Beek 186 peekaatjes had!!
dat zijn er dus 23(!!!!) extra!
Met alleen een John Cooper Motorsport pijp!(= nog veel goedkoper ook!)
Save a tree, eat a beaver


- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, de spruit zit er onder.. maarre.. hij maakt een beetje veel herrie zonder middendemper
Niet normaal, ik lijk wel een sjonnie met die brulpijp! Dus maandag gaat de sportkat er weer onder vandaan en daar komt gewoon de middendemper met het Beek spruitje maar zonder kat dus
Het is dus geen aanrader om dit spruitstuk icm een works uitlaat te doen het gaat wel met een standaard uitlaat want die heeft 2 dempers (en geen middendemper) en een worksuitlaat heeft 1 demper (per kant) en 1 middendemper.
Met de standaard uitlaat is het een stil spruitje maar helaas bij mij niet, heb ook meer trillingen..
kan helaas nog niet merken dat er vermogenswinst inzit want ik durf niet echt door te trekken (je hoort zelfs de compressor niet meer) het lijkt wel dat die beter op het gas reageert.
Maandag weet ik meer.. baal er wel van, mijn uitlaat lijkt wel gatenkaas met al die lasstukken dadelijk


Het is dus geen aanrader om dit spruitstuk icm een works uitlaat te doen het gaat wel met een standaard uitlaat want die heeft 2 dempers (en geen middendemper) en een worksuitlaat heeft 1 demper (per kant) en 1 middendemper.
Met de standaard uitlaat is het een stil spruitje maar helaas bij mij niet, heb ook meer trillingen..
kan helaas nog niet merken dat er vermogenswinst inzit want ik durf niet echt door te trekken (je hoort zelfs de compressor niet meer) het lijkt wel dat die beter op het gas reageert.
Maandag weet ik meer.. baal er wel van, mijn uitlaat lijkt wel gatenkaas met al die lasstukken dadelijk

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Onze sponsors