Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Hoe zit het nou met de kosten van zo'n GP IC?
Bij Beek 400 en een beetje terwijl ik hier ergens las 170 bij de dealer?
Best een aardig verschil?
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
De GP kap kost bij de dealer 140 euro
Bij beek zit hier ook de montage bij en de originele GP kap.Meani schreef:Hoe zit het nou met de kosten van zo'n GP IC?
De GP kap kost bij de dealer 140 euro
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik zie nu dat zo ook de Tarox SJ schijven hebben die ik speciaal uit engeland heb laten komen.
Ik zet een trend...
Ik zet een trend...
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Zag het ook staan...is inmiddels aangepastThomas schreef:Er staat een klein foutje op de site, maar weet niet of het het melden waard is:
Cooper S met Beek software en 15% compr. en 102% krukas pully en GP intercooler van 170Pk naar +/- 118Pk kosten 1395.-
Moet neem ik aan 218 pk zijn?
- tysie
- Be Mini

Bericht
Door Wint lekker een RVS "ALTA-style" diverter laten maken à € 100,00
Totaal kost het je dan € 295,-
Dan heb je dus de dikke GP intercooler met een VEEL BETERE diverter erop dan dat stomme plastic
kapje van de GP
Installatie is heel erg makkelijk, mocht je het niet aandurfen, dan mag je altijd langskomen
GP intercooler is € 179,00 bij de "stealer", daarbij nog 2 beugeltjes wat ongeveer € 16,00 kost.Meani schreef:Hoe zit het nou met de kosten van zo'n GP IC?
Door Wint lekker een RVS "ALTA-style" diverter laten maken à € 100,00
Totaal kost het je dan € 295,-
Dan heb je dus de dikke GP intercooler met een VEEL BETERE diverter erop dan dat stomme plastic
kapje van de GP
Installatie is heel erg makkelijk, mocht je het niet aandurfen, dan mag je altijd langskomen
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Heel mooi aanbod Tysie maar ik ben inmiddels als voorzien van een GRS Intercooler. Die is weer een stukje groter dan de GP dus zal ook wel hetzelfde resultaat bieden.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors