Mini Cooper S R53 trekt naar rechts
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini Cooper S R53 trekt naar rechts
Heb mijn MINI sinds vrijdag en heb al zo`n 1000 km gereden. Nu is mij opgevallen dat de mini naar rechts trekt. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Ik hoop geen krom onderstel anders kan ik de MINI weer weg doen want dat moeten we niet hebben natuurlijk.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik zou ff naar een goed bandenbedrijf rijden en je MINI opnieuw laten uitlijnen. Als het dan weg is dan was ie gewoon toe aan opnieuw uitlijnen en is er verder niks aan de hand. Als het met uitlijnen niet voor elkaar komt kan er meer aan de hand zijn. Maar daar zou ik niet in eerste instantie vanuit gaan.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ik heb het ook gehad met mijn mcs en de ene keer vloog hij naar links en dan weer naar rechts en dan was er weer niets aan de hand!
het lag gewoon aan het wegdek want heb hem toen uit laten lijnen voor de zekerheid maar dat was helemaal goed!
succes
het lag gewoon aan het wegdek want heb hem toen uit laten lijnen voor de zekerheid maar dat was helemaal goed!
succes
- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Wat soms ook wel is helpt om achteruit te rijden en vol te remmen. Het kan zijn dat er ergens tussen de remmen een steentje zit dan trekt de auto ook een kant op.
Michel
Michel
Onze sponsors