Heb een vraag over de standaard uitlaat van de mini one uit 2003.
De uitlaat die wij onder de mini hadden hebben wij vervangen omdat deze lek was.
Nadat deze eronder hing was het eindstuk qua buitendiameter kleiner om een sierstuk hierover heen te plaatsen.
Dit sierstuk van schnitzer paste precies om het eindstuk bij de vorige uitlaat.
Weet iemand of het model van de uitlaat, hetgaat dan vooral om het eindstuk of dit verandert is door BMW.
P.S. Ik weet dat ik mij nog niet heb voorgesteld maar om een of andere reden is dit nog niet gelukt.
Michel
Uitlaat Mini
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze zullen er een nieuwere uitlaat op geplaatst hebben waarschijnlijk. De oude uitlaten van mini hadden alleen een einddemper, nu heb je wsl ook een middendemper erbij. Wist niet dat eindstukken ook anders waren. Staat er nu mss al een sierstuk op? Ben wel benieuwd over welk sierstuk het gaat van Schnitzer, heb je daar een foto of link van?
Als er een melding kwam bij het plaatsen van een nieuw topic bij who's who dat er al soortgelijke topics bestaan moet je gewoon verder klikken
Als er een melding kwam bij het plaatsen van een nieuw topic bij who's who dat er al soortgelijke topics bestaan moet je gewoon verder klikken

- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi Fred,
Op de site van schnitzer staat 1 type eindpijp. Heb hier nog geen foto's van gevonden en ook nog niet gemaakt.
De uitlaat heb ik zelf vervangen en bij beide is geen tussendemper aanwezig, volgens mij past dit ook niet onder dit model.
Door het overzetten van het sierstuk ben ik er achter gekomen dat er een verschil is in diameter van het eindstuk.
Het probleem is nu wel dat er een vreemd gebrom bij is gekomen, dit treedt vooral op bij het doorschakelen van de 2e naar de 3e versnelling en bij het extra gas geven.
Ook lijkt het dat er wat vermogen kwijt is en de auto verbruikt nu ook meer benzine maar ik weet niet waar dit vandaan komt.
Graag jullie ideeen.
Op de site van schnitzer staat 1 type eindpijp. Heb hier nog geen foto's van gevonden en ook nog niet gemaakt.
De uitlaat heb ik zelf vervangen en bij beide is geen tussendemper aanwezig, volgens mij past dit ook niet onder dit model.
Door het overzetten van het sierstuk ben ik er achter gekomen dat er een verschil is in diameter van het eindstuk.
Het probleem is nu wel dat er een vreemd gebrom bij is gekomen, dit treedt vooral op bij het doorschakelen van de 2e naar de 3e versnelling en bij het extra gas geven.
Ook lijkt het dat er wat vermogen kwijt is en de auto verbruikt nu ook meer benzine maar ik weet niet waar dit vandaan komt.
Graag jullie ideeen.
Onze sponsors