Kan iemand me vertellen of er fabrieks luchtfilters voor MINI bestaan die de performance / sound verbeteren? Ik wil namelijk voor dat ik ga chiptunen het filter veranderen alleen wil geen open filter omdat je die gelijk meteen ziet zitten (i.v.m. garantie enzo). Wil ook niet dat hij een boel kabaal gaat maken.
Alvast bedankt voor de info !
Gr.
Rutger
Luchtfilter
- iDarkDesign
- Transformer
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het JCW filter is dicht maar die krijg je dacht ik alleen op een One als je de hele JCW Soundkit neemt, of misschien niet eens op een One maar alleen een Cooper? Zeker weten doe ik het niet.
Er zijn paneelfilters van Green of K&N (en andere merken) die je in de standaard box kan plaatsen. Je ziet er niks van totdat je de filterbox open doet natuurlijk.
Binnenkort heb ik mijn Green panelfilter over als mijn GTT filter er is, die is echter voor de Cooper S en ik weet niet of dat hetzelfde filter is als voor de One? Misschien weet iemand dat hier maar ik denk niet dat dat hetzelfde filter is.
Er zijn paneelfilters van Green of K&N (en andere merken) die je in de standaard box kan plaatsen. Je ziet er niks van totdat je de filterbox open doet natuurlijk.
Binnenkort heb ik mijn Green panelfilter over als mijn GTT filter er is, die is echter voor de Cooper S en ik weet niet of dat hetzelfde filter is als voor de One? Misschien weet iemand dat hier maar ik denk niet dat dat hetzelfde filter is.
- StarlightNo1
- One wheel wonder
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
De uitlaat is wel voor one verkrijgbaar. Voor een overzicht wat wel en niet kan qua jcw delen check officiele site
Er is een JCW luchtfilterkit, wat alleen de luchtfilter bevat. Deze is echter alleen voor cooper en cooper s verkrijgbaar.Berthil schreef:Het JCW filter is dicht maar die krijg je dacht ik alleen op een One als je de hele JCW Soundkit neemt, of misschien niet eens op een One maar alleen een Cooper? Zeker weten doe ik het niet.
De uitlaat is wel voor one verkrijgbaar. Voor een overzicht wat wel en niet kan qua jcw delen check officiele site
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- StarlightNo1
- One wheel wonder
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan nog een tip als je paneelfilter neemt: je zou wat gaatjes kunnen boren in het luchtfilterhuis om extra lucht aan te zuigen. Let wel dat je dat dat aan de "vuile" kant doet.
Die Green van jullie is een openluchtfilter, hij wilt juist een paneelfilter.Ida schreef:Bij mij zit het greenfilter er ook op zou niet weten waarom het niet kan op en one.
Dan nog een tip als je paneelfilter neemt: je zou wat gaatjes kunnen boren in het luchtfilterhuis om extra lucht aan te zuigen. Let wel dat je dat dat aan de "vuile" kant doet.
Onze sponsors