Zo die heeft dan echt niet goed vast gezeten! Heb je nog een boutje kunnen regelen bij de dealer!Hans schreef:Let op! voor diegene die een MTH of een ander spruitstuk hebben, regelmatig je spruitstuk controleren of de bouten nog vast zitten.. (tip van werner) gister ook even gedaan, wat blijkt, alles zat los en ik was er zelfs 1 kwijt!!Goed vastdraaien met een newtondraaier 24NM (mijn spierballen gaan maar tot 24NM
) even het hitteschild losdraaien, let op het draadje rechts.. en je kan erbij, succes.
Zie deze post net pas, sissy boyHans schreef:Zo, net terug van het strand..wat zei je, peter?!
Trouwens jij heb toch nog een pakking over?
@werner, ik had nog een boutje liggen.. en die past
Als het eenmaal goed warm is geworden daarna (als het weer afgekoeld is natuurlijk) met momentsleutel 24NM vastzetten en dan bijft het vast zitten!Berthil schreef:Ik heb een paar weken ook eens gekeken. Er zaten drie bouten los waarvan ééntje behoorlijk los (de andere twee kon ik nog wat strakker aandraaien).
Bovendien ben ik één van de twee schroeven kwijt waarmee het hitteschildje boven het spruitstuk vastzit aan het motorblok.
Dus bedankt voor de tip.
Moet ik dit nu blijven controleren of blijft het nu wel vastzitten, wie weet dat?
Onze sponsors