Vandaag 2x nieuwe banden besteld, morgen worden ze gemonteerd.
Na veel wikken en wegen gekozen voor pirelli P Zero Nero.
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe ze bevallen.
Als jullie ervaring hebben met deze banden hoor ik het graag.
Groeten Ronald

Ik heb zaterdag in de zelfde maat Continental Sportcontact 2 laten monteren ipv de dunlop runflat's. Is echt een wereld van verschil. Heb minder banden geluid, meer grip, minder spoorvorming en meer comford!!PaulvG schreef:Hebben sinds kort een cooper met 205/45/17 crown spoke velgen en dunlop runflat banden. Ik moet zeggen dat deze toch behoorlijk stug zijn. Heeft iemand ervaring of dezelfde maat banden (zonder runflat systeem) veel comfortabeler zijn?
Alvast dank voor de reacties.
Groet,
Paul
Ik heb vorige week Continental Sportcontact 3 SSR laten monteren, ook die een wereld van verschil, echte niet normaal zoveel.Ricky schreef:Ik heb zaterdag in de zelfde maat Continental Sportcontact 2 laten monteren ipv de dunlop runflat's. Is echt een wereld van verschil. Heb minder banden geluid, meer grip, minder spoorvorming en meer comford!!PaulvG schreef:Hebben sinds kort een cooper met 205/45/17 crown spoke velgen en dunlop runflat banden. Ik moet zeggen dat deze toch behoorlijk stug zijn. Heeft iemand ervaring of dezelfde maat banden (zonder runflat systeem) veel comfortabeler zijn?
Alvast dank voor de reacties.
Groet,
Paul
Had de banden alop mijn vorige golf gehad dus wist dat het goede en fijne banden waren maar had nbiet verwacht dat het verschil met de runflalts zo groot was...
Onze sponsors