Hai,
IK ben op zoek naar een nieuwe IC voor op de r53.
Ik heb hier op het forum al gelezen dat er veel mensen zijn die de IC hebben van de cooper s GP. Maar zijn er ook die ervaring hebben met bv deze intercooler van Alta?
http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... erVersion2
Beek biedt ook een vergelijkbaar systeem aan, maar dan van M7:
http://www.minispeed.nl/product.php?id=111&cat=33
Bij deze IC's moet de lucht geen 90° meer draaien maar wordt zo direct in de IC gezogen.
Iemand reeds ervaring met 1 van beide systemen? Of toch gewoon voor de GP IC gaan?
Grtn,
jean
Alta IC Version 2
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik dacht ook dat die van Alta niet zo goed uit een vergelijkingstest kwam.
Als je geen andere cilinderkop neemt gewoon de goedkopere GP nemen ook al ziet die er wat meer standaard uit. Die doet zeer goed zijn werk mits niet tot 250 pk getuned en volgas in zijn 5 bergop rijden bij Kesselchen.
Als je geen andere cilinderkop neemt gewoon de goedkopere GP nemen ook al ziet die er wat meer standaard uit. Die doet zeer goed zijn werk mits niet tot 250 pk getuned en volgas in zijn 5 bergop rijden bij Kesselchen.
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
250€
waar?
heb bij beek op de site gekeken en daar staat hij voor 465€ weliswaar gemonteerd, maar dat lukt me zelf ook wel!
quattro gmbh schreef:250 euro en 20 minuten werk om hem zelf te plaatsen voor een GP intercooler is een mooie deal vandaar dat hier heel veel mensen hem hebben.
Zolang je geen circuit's bezoekt heb je niks duurders nodig eigenlijk
250€

heb bij beek op de site gekeken en daar staat hij voor 465€ weliswaar gemonteerd, maar dat lukt me zelf ook wel!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
ik heb nog wel een GP intercooler te koop staan binnenkort ;-)jean schreef:quattro gmbh schreef:250 euro en 20 minuten werk om hem zelf te plaatsen voor een GP intercooler is een mooie deal vandaar dat hier heel veel mensen hem hebben.
250€waar?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
250 Euro zal zonder bijpassende luchtgeleider zijn.
De luchtgeleider die bij de GP intercooler hoort kost 125 Euro.
Bij Beek ziet die erbij. De oude kap is passend te maken maar het ziet er niet uit en je benut bovendien de capaciteit van de intercooler niet optimaal.
Er zijn er ook die zelf een kap hebben gemaakt van RVS/aluminium.
De luchtgeleider die bij de GP intercooler hoort kost 125 Euro.
Bij Beek ziet die erbij. De oude kap is passend te maken maar het ziet er niet uit en je benut bovendien de capaciteit van de intercooler niet optimaal.
Er zijn er ook die zelf een kap hebben gemaakt van RVS/aluminium.
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
Heb wel intresse!
wanneer is binnenkort?Shadow_Breaker schreef:ik heb nog wel een GP intercooler te koop staan binnenkort ;-)jean schreef:quattro gmbh schreef:250 euro en 20 minuten werk om hem zelf te plaatsen voor een GP intercooler is een mooie deal vandaar dat hier heel veel mensen hem hebben.
250€waar?

Heb wel intresse!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
3 weken ;-)jean schreef:wanneer is binnenkort?Shadow_Breaker schreef:ik heb nog wel een GP intercooler te koop staan binnenkort ;-)jean schreef:
250€waar?
heb bij beek op de site gekeken en daar staat hij voor 465€ weliswaar gemonteerd, maar dat lukt me zelf ook wel!![]()
Heb wel intresse!
Onze sponsors