Kan iemand mij vertellen of ik als gewone mini cooper rijder ook een john cooper works pakket kan monteren of ben ik van deelname uitgesloten.
Alvast bedankt jongens en meisjes
John Cooper Works set
- Rafmaninov
- Nieuwsgierig
Bericht
Kan iemand duidelijk maken wat het verschil is qua geluid tussen een standaard S en een Works? Ik twijfel er namelijk over om mijn Mini up te graden, vooral om meer power te hebben.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cooper-s kopen! goh, hoe vaak heb ik dat eigenlijk al gezegd.. wat een l.l ben ik toch
Nee, sorry er valt gewoon niet veel meer uit te halen uit een cooper, of je moet bakken met geld meenemen.. je kan er ook een hoop gewicht uitgooien ga je ook sneller en kost niks!
edit: dit is wel een hele oude post, ik zie net dat je een S heb! zoek ff op Beek of cooper-s tunen en er staat genoeg!
er is hier ook een draadje met verschillende filmpjes van uitlaatgeluiden..

Nee, sorry er valt gewoon niet veel meer uit te halen uit een cooper, of je moet bakken met geld meenemen.. je kan er ook een hoop gewicht uitgooien ga je ook sneller en kost niks!
edit: dit is wel een hele oude post, ik zie net dat je een S heb! zoek ff op Beek of cooper-s tunen en er staat genoeg!
er is hier ook een draadje met verschillende filmpjes van uitlaatgeluiden..
Onze sponsors