Versnellingsbak laten vervangen voor een sportbak

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Ricky
One wheel wonder
One wheel wonder

Versnellingsbak laten vervangen voor een sportbak

01 jun 2010, 18:53

Na een aantal eerdere topics waarbij in geprobeert heb mijn versnellingsbakproblemen op te lossen toch tot de conclusie gekomen dat de bak het "bekende" lager probleem had.

Na een aantal revesiebedrijven en garages benadert te hebben kwam Roy Spenkelink toch als meest interessante uit de bus.
Dus ging naar hem toe voor een bakrevisie, toen bleek dat hij ook nog een aantal sportbakjes had liggen.
Na een proefrit te hebben gemaakt met een mini die voorzien was van een sportbak was ik verkocht. Ok, hij maakt meer geluid, maar de fun die je er voor terug krijgt weegt voor mij zwaarder.

Verder wou ik hierbij nog ff benadrukken dat ik de service van Roy super was. Ben erg te spreken hoe hij mij geholpen heeft.
Dus nogmaals bedankt Roy.
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

02 jun 2010, 14:16

ROY RULES :hoera

Ik heb het adres van roy in mijn telefoon staan, mocht het een keer zo zijn dat ik weggesleept moet worden door de ANWB doordat mijn bak hetzelfde probleem krijgt laat ik hem gelijk naar Enschede slepen :mrgreen:
spenki
Sponsor
Contacteer:

02 jun 2010, 20:26

Bedankt Rick en veel plezier met je Mini

En Glen, ik hoop voor jou dat ik je niet te snel weer zie, tenzij voor de koffie natuurlijk.
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

03 jun 2010, 09:51

Haha das waar, hopelijk alleen voor de koffie en niet voor een nieuwe bak :D

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”