hallo
ik ben van plan om een pully te monteren .nu heb ik de volgende vragen .
moet de sofware aangepast worden (mijn wagen heeft al bij beek software)? en wat zou ik nu best monteren een 15 %of een 17% ?
groetjes jens
Pulley 15% of 17%
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
als je een GP intercooler erbij neemt zou ik dan voor de 17% gaan. Maar zonder die zou ik voor de 15 gaan.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
je kan de pulley wel zelf of ergens anders laten monteren, alleen kun je zelf niet de software aanpassen. Dus daarvoor zul je idd naar Beek moeten.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
dus wat zou ik doen ....zelf een 15 % pully monteren en naar beek gaan om de sofware te laten aanpassen . later zal ik nog een andere IC monteren met die 15% pully.verstandig ?? of zou ik beter onmiddelijk een 17% pully met een andere IC kopen ? als je een andere ic plaatst , moet de sofware dan aangepast worden icm een pully ?
groetjes jens
groetjes jens
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Hoi,lang geleden.Hebben elkaar eens gezien bij Beek op de rollendag.
Ik dacht je toen te horen zeggen dat je niks zou wijzigen aan de MINI,
.Blijkbaar toch veranderingen haha.
Rij zelf nu ook met 15%,is makkelijk te doen met een standaard TMIC hoor,alleen heb je bij het echte warme weer sneller meer hitte.Maar geloof me zelfs de mensen met een grotere TMIC hebben er ook last van,ask Dangixxer die heeft een GRS,maar als het echt warm is kan deze het ook niet meer verwerken is de aard van het beestje natuurlijk.
Dus 15% plaatsen en effe toekijken/sparen/... voor iets leuker dan de standaard TMIC.
Als je 17% zou plaatsen zou ik wel direct een upgrade doen..
Oh en wanneer je hem zelf plaatst,veel plezier!
,hoop dat je een beetje informatie hebt opgeslagen.
Ik dacht je toen te horen zeggen dat je niks zou wijzigen aan de MINI,

Rij zelf nu ook met 15%,is makkelijk te doen met een standaard TMIC hoor,alleen heb je bij het echte warme weer sneller meer hitte.Maar geloof me zelfs de mensen met een grotere TMIC hebben er ook last van,ask Dangixxer die heeft een GRS,maar als het echt warm is kan deze het ook niet meer verwerken is de aard van het beestje natuurlijk.
Dus 15% plaatsen en effe toekijken/sparen/... voor iets leuker dan de standaard TMIC.
Als je 17% zou plaatsen zou ik wel direct een upgrade doen..
Oh en wanneer je hem zelf plaatst,veel plezier!

- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
Zoals Tom zegt....!
Ik heb een 15% en GRS
En als ik in de zomer echt doorvlam krijg ik de IAT ook boven de 70 graden hoor!!!
Je moet je natuurlijk de vraag stellen hoeveel de IAT zou zijn als je nog met een standaard IC zou blijven rijden.....
Ik weet wel dat toen ik met Alta CAI, Bastuck en GRS bij Beek op de bank ging hij al 190pk draaide
Dus zelfs daar had de GRS al invloed (op een testbank in België haalde ik immers met enkel Bastuck 173pk)
Ik heb een 15% en GRS
En als ik in de zomer echt doorvlam krijg ik de IAT ook boven de 70 graden hoor!!!
Je moet je natuurlijk de vraag stellen hoeveel de IAT zou zijn als je nog met een standaard IC zou blijven rijden.....

Ik weet wel dat toen ik met Alta CAI, Bastuck en GRS bij Beek op de bank ging hij al 190pk draaide

Dus zelfs daar had de GRS al invloed (op een testbank in België haalde ik immers met enkel Bastuck 173pk)
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Wat is je budget?wildeke schreef:bedankt voor jullie reacties ,ik hou jullie nog op de hoogte ivm de pully .zal beginnen met een 15% en beek laten monterenzij hebben er ervaring mee hé
![]()
later zal ik nog een gp IC monteren .dus als iemand 1tje te koop heeft .....laat het me weten
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors