ik heb een probleem met het insturen. Er komt heel veel gekraak uit de twee voorwielen als ik naar links en of recht draai.
Het lijkt erop dat het gekraak ergens boven de wielen uitkomt.
Verder heb ik recent een nieuwe verlagingsset (verstelbaar) laten monteren.
De anwb zegt dat het gekraak van de stabilisatorstang af komt. Mijn huisgarage zegt dat het nimmer de stabilisatorstang kan zijn.
Wat is het probleem dan?
Kan iemand me vertellen wat het probleem is en wat het ongeveer zal kosten om het te repareren.
Gokhan
Gekraak bij insturen
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat heeft die auto al 3 jaar. hij is toen verlaagd, en sindsdien gekraak. dachten destijds dat het aan de veren lag, maar kennelijk niet dus.
dat weet ik omdat ik er vaak in heb gezeten, totdat de vorige eigenaar de boel ging belazeren en me nog steeds 2000 eu moet betalen (maar daar heb jij verder niks mee te maken
).
dat weet ik omdat ik er vaak in heb gezeten, totdat de vorige eigenaar de boel ging belazeren en me nog steeds 2000 eu moet betalen (maar daar heb jij verder niks mee te maken

- Gokhan
- Nieuw Lid
Bericht
ik weet nu wat het probleem is van het gekraak.
Sid: als jij de vorige eigenaar bent geweest en jij hebt de auto laten verlagen, heb je het helaas wel compleet verkeerd laten doen.
Jij hebt verlagingsveren onder originale schokdempers gemonteerd. Reed als een plank!
Waarschijnlijk heb jij tijdens het verlagen de schotels beschadigd.
Het probleem is namelijk dat de schotels kraken. Of jij hebt destijds geen vet in laten smeren na het demonteren van de schokdempers, waardoor nu waarschijnlijk de rubber van de schotels aan vervanging toe zijn.
Nu eerst wat vet laten smeren en hopelijk verdwijnt dan het gekraak en anders nieuwe schotels monteren. Kost gelukkig niet al te veel, tussen 30 en E 50 per stuk.
Sid: als jij de vorige eigenaar bent geweest en jij hebt de auto laten verlagen, heb je het helaas wel compleet verkeerd laten doen.
Jij hebt verlagingsveren onder originale schokdempers gemonteerd. Reed als een plank!
Waarschijnlijk heb jij tijdens het verlagen de schotels beschadigd.
Het probleem is namelijk dat de schotels kraken. Of jij hebt destijds geen vet in laten smeren na het demonteren van de schokdempers, waardoor nu waarschijnlijk de rubber van de schotels aan vervanging toe zijn.
Nu eerst wat vet laten smeren en hopelijk verdwijnt dan het gekraak en anders nieuwe schotels monteren. Kost gelukkig niet al te veel, tussen 30 en E 50 per stuk.
Onze sponsors