Ik was net bij Antoine's autobanden aan het kijken voor velgen en toen zag ik daar een mooie zwarte mcsw staan. Die bleek van de baas te zijn. Ze vertelde me dat ze een Green Twister erin had zitten, blijkbaar een luchtfilter. Dit klonk goed, dus ik wil het eigenlijk ook laten zetten, maar bij Antoine's zou het 315 euro kosten incl montage. Is dit een goede prijs of kan het goedkoper?
Ik zit sowiezo een beetje te kijken naar verder tunen, maar denk dat dit een goede eerste stap is. Of hebben jullie andere aanraders.
Green Twister
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
\m/ simota \m/
Chris ziet al overal dollar tekens ontstaan!
Ik ben qua motortuning ook begonnen met een andere luchtfilter. Simpelweg omdat het ongeveer de goedkoopste aanpassing is die je aan je motor kan doen.
iDD......... K&N klinkt leuk, maar wel voor koeler weer
Chris ziet al overal dollar tekens ontstaan!

Ik ben qua motortuning ook begonnen met een andere luchtfilter. Simpelweg omdat het ongeveer de goedkoopste aanpassing is die je aan je motor kan doen.
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
ik hoorde inderdaad dat jij ook al een bezoekje had gebracht.iDarkDesign schreef:\m/ simota \m/
Chris ziet al overal dollar tekens ontstaan!![]()
Onze sponsors