Denk dat Berthill deze vraag wel kan beantwoorden. Is het verstandig om mijn R53 nog te laten chippen nu hij dik 90.000km op de teller heeft? Natuurlijk is er altijd een risico, maar mijn vorige heb ik na 25.000km laten chippen en geen problemen gehad, wil toch graag strakkies weer wat extra PKtjes, en zat te denken aan Beek...wel of niet met pully is ook iets wat ik me afvraag.
THNX voor enige info
SCUD
Tunen/chippen verstandig?
- SCUD
- Mod virus alert!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Tunen/chippen verstandig?
Software kan altijd ken ook geen kwaad alleen bijn een pully heb je uiterraad meer slijtage maar je kan 15% of 17% pully doen ik ga op mijne een 17 % plaatsen en mijne heeft al software en ik heb er al 30.000 km mee gerden met de software dan he......SCUD schreef:Denk dat Berthill deze vraag wel kan beantwoorden. Is het verstandig om mijn R53 nog te laten chippen nu hij dik 90.000km op de teller heeft? Natuurlijk is er altijd een risico, maar mijn vorige heb ik na 25.000km laten chippen en geen problemen gehad, wil toch graag strakkies weer wat extra PKtjes, en zat te denken aan Beek...wel of niet met pully is ook iets wat ik me afvraag.
THNX voor enige info
SCUD

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja die ook ja een grotere dan misschien.....willem schreef:en een intercooler

burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85