Hallo Forumers,
Ik zoek een K&N of iets dergelijks (open air/cold air) voor een R52-One-90PK-2007.
Op het forum kan ik hier niks over terugvinden, alleen R50-R53, dat kan toch niet?!
Heeft iemand een link naar deze producten, maar dan ook echt specifiek voor mijn model R52.
Tweedehands is ook uiteraard welkom.
Bedankt alvast voor de reacties,
Fabian
K&N R52-One-90PK-2007 bestaat niet?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zit alleen wel verschil in de baksteunen tussen een prefacelift- en facelift-R50, bij sommige intakes maakt dat verschil, bijvoorbeeld bij die van aFe.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jup, maar het monteren van bijvoorbeeld een prefacelift-aFe-intake voor een R50 op een cabrio zou dus problemen kunnen geven. 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uiteraard, maar ik doelde op:

D'r zijn dus uitzonderingen om rekening mee te houden...Daveke schreef:Qua filter pas alles van een R50 ook op de jouwe

- djago2011
- One wheel wonder
Bericht
Ik zie op MP een Carbon uitvoering iemand hier ervaring mee...heeft wel wat weg van een BMC...
Wellicht te mooi om waar te zijn in verhouding omdat ze er 50 euries voor vragen
BMC LookALike
Ben benieuwd wat julllie ervan vinden, misschien wel de moeite waard
Wellicht te mooi om waar te zijn in verhouding omdat ze er 50 euries voor vragen
BMC LookALike
Ben benieuwd wat julllie ervan vinden, misschien wel de moeite waard

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er een DaveF op zitten. Wel met Werner een modificatie aan gedaan. Verder een Top filter!Daveke schreef:Die constructie is wel goed btw.. Ik heb er momenteel een CDA opzitten en bij de S produceert ie echt een gejank van jewelste!
Ik zit nu eigenlijk achter de DaveF aan, ik wil nl perse aan de HybridAirbox bij de ombouw van mn blok
Onze sponsors