Goeden dag MiNi rijders,,
Ik ben nieuw op de form heb ook een mini cooper s aangeschaft krijg em donderdag afgeleverd.
Dus fotos volgen binnenkort. alleen bij de aankoop zag ik dat de uitlaat niet egt goed afgewerkt is de ene demper stak meer uit dan de andere. dus ik wil dat z.s.m veranderen nou heb ik het geld niet om een hele nieuwe uitlaat systeem te kopen dus dacht ik aan een sierstuk de standaar eraf halen en 2 andere erop zetten is dit mogelijk heeft iemand er ervaring mee ? zou het heel erg op prijs stellen als iemand mij kan helpen.
alvast bedankt.
m.v.g
nuri
Cooper S R53 uitlaat help!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom!
Ik neem aan dat als je m bij een handelaar/dealer koopt deze dat wel ff in orde maakt? Anders moet je dat ff vragen als hij/zijn van niets weet ;-)
Ik neem aan dat als je m bij een handelaar/dealer koopt deze dat wel ff in orde maakt? Anders moet je dat ff vragen als hij/zijn van niets weet ;-)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MiniS
- Nieuw Lid
Bericht
Ten tweede ik dacht daar ook aan maar heb het de dealer niet gevraagt en krijg em nu morgen afgeleverd en heb geen zin om nog langer te wachten dus gaa het zo snel mogelijk zelf doen gaat wel lukken denk ik met een sierstuk.
Als eerst dankje welBMX schreef:Welkom!
Ten tweede ik dacht daar ook aan maar heb het de dealer niet gevraagt en krijg em nu morgen afgeleverd en heb geen zin om nog langer te wachten dus gaa het zo snel mogelijk zelf doen gaat wel lukken denk ik met een sierstuk.
- yankee
- One wheel wonder
Bericht
Re: Cooper S R53 uitlaat help!
daar wil ik je wel mee helpen m.v.g johnMiniS schreef:Goeden dag MiNi rijders,,
Ik ben nieuw op de form heb ook een mini cooper s aangeschaft krijg em donderdag afgeleverd.
Dus fotos volgen binnenkort. alleen bij de aankoop zag ik dat de uitlaat niet egt goed afgewerkt is de ene demper stak meer uit dan de andere. dus ik wil dat z.s.m veranderen nou heb ik het geld niet om een hele nieuwe uitlaat systeem te kopen dus dacht ik aan een sierstuk de standaar eraf halen en 2 andere erop zetten is dit mogelijk heeft iemand er ervaring mee ? zou het heel erg op prijs stellen als iemand mij kan helpen.
alvast bedankt.
m.v.g
nuri
Onze sponsors