Welke remblokken kiezen voor mijn r53 Jcw? Ferodo ds 2500 of Tarox compound 114? Of nog andere?
Wat zijn jullie ervaringen? Piepen ze beide zo?
Ferodo vs Tarox remblokken
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sportief straatgebruik en (min.) eens per jaar circuit op.
Red-stuff (Beek) is ook nog een optie. Iemand hier ervaring mee?
Naast blokken komen er voor ook nieuwe remschijven. Wrsch ook Tarox. Weet alleen nog niet of ik met groef/gaatjes wil. Schijnt allemaal ook voor en nadelen te hebben... Nog even induiken.
Beek heeft ook andere remschijven maar wat ik begrijp is dat de Tarox schijven de betere zijn. Advies/ervaringen hierover zijn ook welkom!
Red-stuff (Beek) is ook nog een optie. Iemand hier ervaring mee?
Naast blokken komen er voor ook nieuwe remschijven. Wrsch ook Tarox. Weet alleen nog niet of ik met groef/gaatjes wil. Schijnt allemaal ook voor en nadelen te hebben... Nog even induiken.
Beek heeft ook andere remschijven maar wat ik begrijp is dat de Tarox schijven de betere zijn. Advies/ervaringen hierover zijn ook welkom!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ze niet kunnen vergelijken, maar ben zelf voor de Tarox gegaan uiteindelijk, eigenlijk alleen omdat ik de schijven ook van Tarox heb en de blokken zeker niet slecht zijn 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
112 compound en de JCW schijven van 294mm met gat en groef. Ik weet niet of dat F2000 is of niet, sorrychill-es schreef:Compound 114? Met welke schijven, Tarox f2000? Of maatje groter?
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij zijn de r53 JCW remschijven idd 294mm. Het kon ook zijn dat je een big brake kit had, niet dus. Waar heb je die JCW schijven met groef en gat vandaan? F2000 is een type schijven (met groef) van TaroxFloor-is schreef:112 compound en de JCW schijven van 294mm met gat en groef. Ik weet niet of dat F2000 is of niet, sorrychill-es schreef:Compound 114? Met welke schijven, Tarox f2000? Of maatje groter?

Onze sponsors