Hoi,
lang weg geweest....
wie heeft er ervaring met deze kit:
K&N Product Information for 69-2021TP
http://www.kandn.com/instructions/69-2021.pdf
Ik zou deze graag monteren, en ergens kopen (tips?)
thanx!
PS mijn MINI moet naar de eerste beurt.... wie heeft goede ervaringen en waar? ik hoorde dat het nog al eens in prijs en kwaliteit kan verschillen....
K&N Product Information for 69-2021TP
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb niet die, maar wel een andere K&N open lucht filter over binnenkort. Als ie nog te gebruiken is nadat ie eraf is gehaald dan gaat ie weer de verkoop in.
iDD
iDD
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
Dat is de Typhoon kit...
heb die al een jaartje steken en ben daar zeer tevreden over !!!
geeft vooral meer geluid...en daarbij de indruk dat je meer vermogen hebt...
enige probleem ! de warme lucht onder de motorkap...maar dat heb je bij de meeste open filterkes hé...

heb die al een jaartje steken en ben daar zeer tevreden over !!!
geeft vooral meer geluid...en daarbij de indruk dat je meer vermogen hebt...

enige probleem ! de warme lucht onder de motorkap...maar dat heb je bij de meeste open filterkes hé...

- minigeert
- One wheel wonder
Bericht
Hallo,
misschien wat laat maar heb zoéén in m'n mini zitten.is niet exact dezelfde,maar ook een dikke kelk van k&n met vergrote behuizing en zuigt nog extra lucht aan langs rooster van de "S" aan zijkant.
mini challenge cup zou deze ook gebruiken.
resultaat:mooier geluid bij doortrekken(fluiten van de compressor)en beter opnemen(alerter)
greetz,Geert
misschien wat laat maar heb zoéén in m'n mini zitten.is niet exact dezelfde,maar ook een dikke kelk van k&n met vergrote behuizing en zuigt nog extra lucht aan langs rooster van de "S" aan zijkant.
mini challenge cup zou deze ook gebruiken.
resultaat:mooier geluid bij doortrekken(fluiten van de compressor)en beter opnemen(alerter)
greetz,Geert
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met de modificatie die ik op de box heb doorgevoerd is mister eaton zeer goed hoorbaar.werner schreef:Te veel warme lucht in de zomer, je kunt beter de originele box houden met eventueel een ander filter. Hierbij alleen geen extra geluid hoorbaar.
Hiervoor kun je beter een ander spruitje kopen
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
ha smini
deze k&n typhoon set zou ik je niet adviseren voor meer vermogen, wellicht wel om het extra inlaat geluid. Het systeem is m.i. 'te open' en is ook uitgebreid getest, waarbij hij positief op viel.
kijk voor een echt goed alternatief naar de cold air box van Alta. www.altaperformance.com. dit is wel een gesloten box systeem. heb ik zelf nu twee jaar in een cooper s gehad, pas overgezet naar mijn cooper s works. cool inlaat geluid! en zeker merkbaar vermogenswinst in de hogere toeren (vanaf 5000-7000 tpm). Mijn Works knapte er echt van op.
succes! Ferdinand
kijk voor een echt goed alternatief naar de cold air box van Alta. www.altaperformance.com. dit is wel een gesloten box systeem. heb ik zelf nu twee jaar in een cooper s gehad, pas overgezet naar mijn cooper s works. cool inlaat geluid! en zeker merkbaar vermogenswinst in de hogere toeren (vanaf 5000-7000 tpm). Mijn Works knapte er echt van op.
succes! Ferdinand
Veel rijplezier!
Onze sponsors