hallo, ik ben bezig met een schroefset voor de r50/53..
voordat ik straks een kist vol met veren bestel.. en ze een voor een ga proberen, hier de vraag.. hoeveel kg veren hebben jullie op je schroefset zitten? en wat is het voornaamste gebruik van je mini straat/track ?
scheeld me een hoop werk.. denk dat de jongens als berthil en anderen die serieus ''gebruik'' maken van hun mini vast wel weten hoeveel kg veren ze er onder hebben zitten..
alvast bedankt!
Welke veren op je schroefset?
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Berthil heeft bilstein ik heb koni maar bij staat er in iedergeval niks op de veren.
Re: welke veren op je schroefset?
Bij de schroefsets zitten standaard veren zonder aanduiding.wanders schreef:hallo, ik ben bezig met een schroefset voor de r50/53..
voordat ik straks een kist vol met veren bestel.. en ze een voor een ga proberen, hier de vraag.. hoeveel kg veren hebben jullie op je schroefset zitten? en wat is het voornaamste gebruik van je mini straat/track ?
scheeld me een hoop werk.. denk dat de jongens als berthil en anderen die serieus ''gebruik'' maken van hun mini vast wel weten hoeveel kg veren ze er onder hebben zitten..
alvast bedankt!
Berthil heeft bilstein ik heb koni maar bij staat er in iedergeval niks op de veren.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja ik ook maar ik rij nu nog ff op Cobra evo 1 maar ga ook over op bilstein
burn rubber not your soul

- wanders
- Enthousiast
Bericht
ben nog effe aan het zoeken geweest naar hoeveel kg veren er bv bij een kw clubsport en v3 zitten... maar kan het zo niet vinden..
als iedereen de standaard veren gebruikt is het wel handig om te weten hoeveel kg de standaard veren zijn als uitganspunt om het een en ander te proberen..
als iedereen de standaard veren gebruikt is het wel handig om te weten hoeveel kg de standaard veren zijn als uitganspunt om het een en ander te proberen..
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors