Link removed

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

Link removed

15 nov 2006, 21:47

Link removed
Laatst gewijzigd door Der Abt op 17 dec 2012, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

15 nov 2006, 21:50

heb je hem ook nog een keer op de testbank gehad van een andere firma of alleen die van heinz?

Die luchtfilter zal idd wel schelen in geluid :D
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

15 nov 2006, 21:51

Link removed
Laatst gewijzigd door Der Abt op 17 dec 2012, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

15 nov 2006, 23:08

Ik snap niet hoe die bij 2km meer topsnelheid 250 toeren meer draait. Met 15pk meer dan standaard had ik ook een wat hogere topsnelheid verwacht.
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

16 nov 2006, 07:57

de snelheid is niet belangrijk, we de vermogenscurve.
kan je de testbankfiche eens posten ?

hebben ze bij jou ook het buizensysteem doorgezaagd ?

is je iets opgevallen bij de test ?
bv: eerste run zonder ventilatoren op, en na aanpassing, de tweede run mét die grote ventilatoren op ?

vind het zowiezo véél geld voor die "15pk" extra.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

16 nov 2006, 08:00

En waarschijnlijk loopt die nu te arm.. is ook de emissie gemeten? De peekaas komen wel aardig overheen met de bank van Beek, maar de software van maaij stond ook te arm (heinz software) en daardoor ging die pieken (de grafiek) maar is zeer slecht voor de motor.. dus, nee weinig vertrouwen in heinz en Mth..
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

16 nov 2006, 11:44

Link removed
Laatst gewijzigd door Der Abt op 17 dec 2012, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

16 nov 2006, 11:49

Link removed
Laatst gewijzigd door Der Abt op 17 dec 2012, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

16 nov 2006, 13:24

Je moet 'n keertje met Number 19 naar Beek op de bank gaan. Hebben we tenminste goed vergelijkingsmateriaal :)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

16 nov 2006, 13:49

Ik ben ongeveer een 19.7pk gestegen in vermogen aan de motor zelf en een 19.8pk aan de wielen.
Hoe doe je dat?? :shock:
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

16 nov 2006, 14:26

Link removed
Laatst gewijzigd door Der Abt op 17 dec 2012, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

16 nov 2006, 14:32

Ja maar jij heb 19,7pk meer aan de krukas en 19,8pk meer aan de wielen.. iets klopt hier niet :wink: :mrgreen:
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

16 nov 2006, 14:35

Link removed
Laatst gewijzigd door Der Abt op 17 dec 2012, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

16 nov 2006, 14:39

Geloof me, dat is onmogelijk! foutje dus..
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

16 nov 2006, 15:58

Link removed
Laatst gewijzigd door Der Abt op 17 dec 2012, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”