Ik ga deze week de banden bestellen voor de 19 inch motegi velgen
in de maat 215 35 19. Nu kan ik bij mijn leverancier 2 merken kiezen die nog betaalbaar maar ook goed zijn:
Falken FK-452 215/35 ZR19 86W XL velgrandbescherming BLT op autobandenmarkt €135 p/st.
Kuhmo Ecsta Le Sport KU39 215/35 R19 85Y XL met wangbescherming op autobandenmarkt voor 155.60 p/st.
Nu is het rare dat ik de kuhmo 5 euro per band goedkoper kan kopen dan de falken. terwijl op autobandenmarkt 20 per band duurder. Iemand ervaring met 1 van deze banden? Had al gelezen dat de falken wel aardig waren.
Kumho KU39 of Falken FK-452 banden? zijn dunlops geworden!
- Basreijnen
- Nieuwsgierig
Bericht
Kumho KU39 of Falken FK-452 banden? zijn dunlops geworden!
Laatst gewijzigd door Basreijnen op 20 jun 2012, 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.
- Basreijnen
- Nieuwsgierig
Bericht
bedankt voor de input, Las over de falken toch rare verhalen op internet, ze zagen dan wel onder auto's met 300+ pk's. Maar ook op de anwb kwamen ze er heel slecht uit bij regen. En aangezien het in NL toch regelmatig regent, heb ik gekozen voor dunlop.
Heb deze banden ook al onder mijn mercedes E430 gehad en waren super, de prijs uiteraard ook.
Heb de dunlop sportmaxx 215 35 19 gekocht voor 171,80 per band, 50 euro meer per band, maar ga de velgen waarschijnlijk toch zelf houden en dan ga ik toch voor zeker.
Heb deze banden ook al onder mijn mercedes E430 gehad en waren super, de prijs uiteraard ook.
Heb de dunlop sportmaxx 215 35 19 gekocht voor 171,80 per band, 50 euro meer per band, maar ga de velgen waarschijnlijk toch zelf houden en dan ga ik toch voor zeker.
- Basreijnen
- Nieuwsgierig
Bericht
De banden vandaag binnen gekregen, wat is beter, ze gelijk te monteren op de velgen of ze pas monteren als ik ze ga gebruiken? Weet niet of het 1 of de andere beter is voor de banden?
De banden zijn wel erg gaaf, foto:

De banden zijn wel erg gaaf, foto:

Onze sponsors