Ik zag bij ziptuning.nl dat je je mini kan tunen voor 399,-
Nou heb ik maandag een Mini One gekocht (mag ehm morgen ophalen!!!!)
En ben aan het twijfelen of ik ehm ook meteen laat chippen, want van 90pk naar 125pk voor 399,- is opzich wel te doen denk ik.
Hebben jullie ervaring met deze mensen ?
Beek vind ik te duur en een vriend van me heeft ook niet zulke hele goede ervaring met ze. (niet mini)
Die in Belgie, Heinz klinkt wel goed opzich kon alleen zo snel niet vinden waar die zouden zitten ?
Maar goed zouden jullie aanraden om dit nu al te doen ?
Ben beetje bang dat ik me motor ermee beschadig ofzo....
En merken jullie bij normaal rij gedrag ook verschil in brandstof gebruik ?
Chip tuning One
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan je direkt laten doen.. is niet zichtbaar voor de dealer..
enhe.. Beek te duur
We hebben een clubprijs van €325,- goedkoper ga je ze niet vinden... gewoon even mailen naar Klaas v Vuure bij Beek en zeggen dat je via de Miniclub ben gekomen..
En mijn ervaringen zijn Prima bij Beek
(maarja, dat was al duidelijk geloof ik
)
enhe.. Beek te duur

En mijn ervaringen zijn Prima bij Beek

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is software op maat! Tenzij iemand in een One jou voor is geweest, want volgens mij hebben ze nog geen One gedaan maar alleen maar Sjes/GP
Anders krijg je de File van een andere NewMiniClubber.. maar dan getunend
(weet ook niet wat er uit komt.. ik denk/hoop 120PK zonder andere aanpassingen..)
Anders krijg je de File van een andere NewMiniClubber.. maar dan getunend

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Software op maat doe je pas als je geen hardwarematige wijzigingen meer doet anders kun je na het vervangen van het luchtfilter het weer opnieuw op maat laten maken.
Laat er dus een goed geoptimaliseerde Cooper file (gemaakt door Beek) er op zetten en je voelt een behoorlijk verschil.
Als je dan luchtfilter, uitlaat, spruitstuk en cilinderkop hebt vervangen kun je overwegen software op maat te laten maken.
Laat er dus een goed geoptimaliseerde Cooper file (gemaakt door Beek) er op zetten en je voelt een behoorlijk verschil.
Als je dan luchtfilter, uitlaat, spruitstuk en cilinderkop hebt vervangen kun je overwegen software op maat te laten maken.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus eerst even een Pipercross of K&N luchtfilter kopen en dan pas laten chippen! Die luchtfilters zijn niet duur en ze geven een erg leuk geluid!
Ik en mijn broer (MiniPoeper) hebben allebei een One met Pipercross filter.
Ik en mijn broer (MiniPoeper) hebben allebei een One met Pipercross filter.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet echt denderend veel pk hoor, misschien iets van 4 ofzo. Maar het geluid is oow zo leuk! 

Onze sponsors